Gwiazdor pisze:el Kozako, od razu załóż sobie kasetę i wybierak od MK4 żebyś miał normalne biegi w aucie. No i nową pompę wody obowiązkowo. Bo później jak piardnie to trzeba majtać silnikiem bo inaczej tego nie wyjmiesz.
Jak już się ogarniesz i kilka razy wyciągniesz silnik to będziesz to robił jak zawodowcy. 40min i silnik out łącznie z rozkręceniem przodu i wyjęciem chłodnicy itp.
Chłodnicę jaką masz zamontowaną?
Wyjmowanie silników już mam opanowane, tyle tylko, że nigdy to nie były vrszóstki
gorzej z włożeniem - idzie mi to jak krew z nosa, niby większość gratów mam - silnik, wiązka, nowe przewody do świec, wydech z nierdzewy po td'ku tez juz wisi, skrzynia z vr5, sprzęgło, tarcza w kevlarze, półośki z g60, przeguby, kasetę biegów z mkIV, itd/itp + cały zawias na nowych gratach i kompletna nowa inst. hamulcowa co pod TD jeszcze włożyłem, ale ciągle coś wychodzi
np. piąte sanki od MKIII już wyje...em, same szkuty - szukam szóstych + TBC (totalny brak czasu)
Kasete od MKIV mam już od swapu na td, wybierak jest po regeneracji z MKIII - wsio pięknie działa, skrzynia z V5 od Zela, hydrosprzęgło już siedzi
. Pompę wody wymienię jak mówisz. Chłodnicę planuje z B3 vr6 nówke (podróbę oczywiście) i wiatraki z fimc'a.
Dzięki za rady i porady