Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 01, 2006 20:28

Cinek, heh gratulacje ;) kiedy znow jedziesz na hamownie? u Ciebie zawsze pokazuje temperature nieco ponizej polowy skali?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw cze 01, 2006 21:14

Cinek, ladny wyczyn nie powiem moj w serii idzie podobnie ciekawe ile po zakreceniu :P



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw cze 01, 2006 21:57

fajna fotka szybka maszyna ja zakladam do siebio pompe orginalną zrobioną ponoć na cacy ze zapomne nawet o jej kosztach tylko musze jeszcze ją założyć a sam tego nie zrobie czekam na kumple co wie jak sie zmienia pasek i kąt ustawia jak zamontuje i wszystko wyreguluje to tez moze taką fotke jak kolega strzele:) choć to passat wiec nieco cięższy ale moze da rade


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » czw cze 01, 2006 22:51

temperatura jest mniej niz 90 bo przy szybkiej jezdzie ona spada bo chlodnica sie chlodzi u Cinka jeszcze IC. u mnei tez tak jest



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 02, 2006 07:13

temperatura tak jakoś spadła po zrobieniu głowicy. rozgrzewa sie do połowy i ponad w zasadzie tylko w korku. na hamownie podjade jak dokręce głowice i zdejme wężyk z westa :hmm: bo na razie nie chce przesadzać. ale powiem szczerze że wolałbym pojechać na sprawdzenie licznika, bo jak kiedyś sprawdzałem jadąc równo ze scenikiem, który miał licznik LCD i mój pokazywał mniej niż wyczytałem u niego


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pt cze 02, 2006 16:21

Może mi ktoś panowie uświadomić gdzie w 1Z się do tego dobrać? :bajer:
Obrazek Obrazek Obrazek
Ewentualnie gdzie wpiąć Boosta.

Z tego co wyczytałem należy zwiększyć ciśnienie w turbinie oraz dawkę paliwa.

Czy to zwiększenie dawki paliwa mocno podnosi spalanie w aucie przy spokojnej jeździe. Niby wyczytałem, że nie ale wolę się upewnić :bigok:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 02, 2006 17:57

znaczy sie dobrać do dawki i ciśnienia ? bo nie wiem.
bosta wpina sie w wężyk który idzie z turbo do takiego zaworka w kształcie puszki. u ciebie przydałoby sie vaga podpiąć żeby potem jaj nie było. natomiast zwiększenie dawki to ciekawe ale podobnie jak chip, może nawet wpłynąć na zmniejszenie zużycia paliwa. mocy jest więcej, momentu też, czasem sie zdarza że ich wykresy zejdą troche w dół obrotów co w efekcie daje mocniejsze auto w dole obrotów a to prowadzić może do zmniejszenia spalania


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 02, 2006 18:21

Rafit, kolego Ty niestety/na szczescie masz pompe sterowana elektronicznie. Nic sam nie nadlubiesz :( Co do wskaznika boost to byl juz podobny temat, wpina sie w przewod idacy do komputera


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » sob cze 03, 2006 00:01

Aj to za dużo sobie nie pogrzebie. Ale ogólnie da rade coś z tym zrobić, aby zwiększyć ciśnienie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob cze 03, 2006 00:04

Rafit, ogolnie mozna wgrac program do komputera



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » sob cze 03, 2006 00:05

zaprzal pisze:Rafit, przeciez masz juz jakis "chip"?
Chip chipem ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :bigok:
No jak nic nie poradze to chyba będę musiał kupić silniczek od MKIV na pompowtryskach 130KM + chip :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob cze 03, 2006 00:10

Rafit, ogromna zaleta zaleta silnikow TDI jest to, ze mozna w nich wymieniac osprzet na taki z mocniejszych wersji. Poczytaj o modyfikacjach kolegi aw69. Wcale nie trzeba zmieniac silnika, na poczatek mozna kupic wtryskiwacze od wersji 110 koni, ASV za okolo 900zl nowe. Do tego wgrac program u dobrego tunera i autko odzyje :) a "chipa" sie pozbyc

[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 12:12 am ]
zobacz ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50493


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » sob cze 03, 2006 07:30

a do ilu kucy masz ten chip? to jest ze zmodyfikowanym programem tak??

taki silniczek 130 z PD to kolo 5 tys w dobrym stanie i osprzetem do tego chip najtansze to nei bedzie



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob cze 03, 2006 10:19

dokladnie, a za koszty swapu, zmodyfikujesz swoj silnik


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości