Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
SuperHiro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob paź 11, 2014 13:46
Lokalizacja: Śląsk

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: SuperHiro » czw lis 27, 2014 21:48

Panowie, regenerowany ASZ Garetta da rade jeździć dwa lata po chipie na okolo 160km, oczywisice z rozsadnym traktowniu Turba. Pytam ponieważ ciezko znalezc oryginal w db stanie bez renegeracji, a tu na forum jest jedno renegerowane, i sie tak zastanwiam czy go nie brac


Obrazek

KUPIE TURBO ASZ 130!

Awatar użytkownika
Jing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4
Silnik: AVF

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Jing » czw lis 27, 2014 22:30

na forum ibizy jest ASZ


Quattro - AVF

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » pt lis 28, 2014 10:53

Jezeli jest zregenerowane na czesciach meletta to bedzie latalo lepiej jak orginal. Ja dalej nie zamontowalem turbo z braku czasu ale za to sprzeglo juz siedzi.



Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt gru 02, 2014 13:34

Dobra dziś zabrałem się do wymiany turbo w moim AXR i ręce mi opadły. Co to jest za jakaś chłodnica EGR. Jeżeli go zaślepię to będę miał problemy z ogrzewaniem?
Obrazek

Obecnie otwór EGR jest zaślepiony na Amen



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt gru 02, 2014 13:44

Czemu CI ręce opadły? Jeżeli to jest zdjęcie Twojego turbo i ten otwór jest zaspawany na ament, to masz już tak jakby "wyłączony/zaślepiony egr", czyli spaliny nie lecą przez chłodniczkę, ani do kolektora, więc różnicy w DOgrzewaniu się silnika już nie będziesz miał, co innego gdybyś miał sprawny, nie zaspawany otwór i normalnie podpięty/pracujący egr - wtedy dogrzewał by się szybciej. Pasowałoby chyba jeszcze go w sofcie wywalic. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt gru 02, 2014 15:10

Ok dzięki. Chodzi o to że przez tą chłodnice jest bardzo mało miejsca do manewrowania. Ok spadam do garage wymieniać to turbo



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt gru 02, 2014 17:16

Odchylasz ją na bok i miejsca jest od uja, a jak Ci nie szkoda plynu to wypnij calkowicie i sie zrobi "przestrzen" :bajer:
Ostatnio wyciagalem z octavi II turbo, uklad egr, dolot, chlodniczka itd praktycznie taki sam, a miejsca o wiele mniej niz w golfie.


Obrazek

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » wt gru 02, 2014 17:19

KoJ@K A jak odkręcić EGR i klapę gaszącą? powiem tobie że do tych śrub nie ma jak dojść. W ALH turbo wymieniam max 2h a tu głupiego EGR nie mogę odkręcić



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt gru 02, 2014 17:50

Czego tam nie mozesz odkrecic? Jak cos to pyknij fote, w ktorym miejscu utkwiles. Jak dla mnie to najujowsza jest taka jedna srubka od mocowania chlodniczki chyba, taka z boku ciezko widoczna i dostepna.


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt gru 02, 2014 18:54

Tym otworem bym si enoe przejmowal. Ja nawet uciąłem ten caly kikut z pryzlaczme na te dwie szpile i zaspawalem na żywca. Nie ma sladu umnie po EGRze. Jednie co to kawalek wodac przy klapie gaszacej bo to ufo rozprułem i tez ten grzybek wywalilem.
PAwel mussz odkrecic te srubki by wytargac ta klape gaszaca z egrem ale chyba od dolu musisz wpierw ta rurke laczaca te zodkrecic bo bedzie przeszkadzac. Chyba ze masz imbusy specjalne co nimi mozn apod kątem odkrecac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt gru 02, 2014 19:10

No tak, najpierw dobrze jest odkrecic ta rurke idącą od spodu egra do górnej części chlodniczki. A imbusy te kątowe do czego tam? Ja krecilem wszystko normalnymi.


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » wt gru 02, 2014 19:22

Juz nie pamietam jak w golfiorze ale w sharanie tez mialem jakis maly problem by to odkrecic. Problem w tym zazwyczaj jest ze te srubki przez te kilka lat nie ruszne nie chca sie tak latwo poddac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt gru 02, 2014 19:32

Wiadomo, ze za pierwszym razem zawsze dluzej zejdzie i trzeba czasem poglowkowac troche, mi przy pierwszym rozkrecaniu obrobila sie srubka od chlodniczki i ta z boku, a najgorsze ze nie ma jak podejsc z czyms wiekszym, anie nie ma czym i jak mocniej pociagnac, a tym bardziej jak w garazu sie pradu nie ma to trzeba walczyc. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Szatannnn » sob gru 06, 2014 23:21

Turbo zamontowane. Jak miał bym teraz to robić drugi raz w AXR to chyba bym się nie zdecydował. Program na chwile obecną dosyć lajtowy 2250mbar. Jak doszlifuje program to jadę na hamownie i wrzucę wykres. Ile obstawiacie KM i NM ? :PP



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości