mk1 ClassicLine 3.2 V6
Moderator: G0 Karcio
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Powiem tylko tyle że będę tutaj częściej zaglądać taki motor w mk1 to już gokard będzie .... powodzenia dalej będę śledził temat
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Ogień Podziwiam , również w przyszłości chciał bym swapnąć taki motorek do swojej szprotki , trzeba mieć glowe na karku żeby ogarnąć całą instalacje z czujnikami i sterownikiem , wyciąć abs air bagi ,dlugosci polosiek , zwrotnice jak i scentrowanie silnika i poduszki , Pełen podziw
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Temat ostatnimi czasy strasznie zwolnił z braku czasu w sumie. Powoli bo powoli ale małymi kroczkami do przodu
Skrzynia V5:
Docisk VR6 po zabieleniu i sprawdzeniu + Koło zamachowe VR6 po zabieleniu + tarcza sprzęgła VR6 wysłana do ponownego obicia tym razem kevlarem + sprawdzenie sprężynek itp (zdjęcia tarczy niestety nie zrobiłem) + nowe łozysko oporowe z ASO.
Nowe przewody hamulcowe miedziane w czarnych termokurczkach oprócz tego wyczyszczone, pomalowane serwo:
Materiał na wydech który spawa mój kolega Michał:
Silnik wylądował już w aucie. Nie obyło się bez problemów jak zawsze. Okazało się, że trzeba trochę przerabiać 2 łapy ale już zrobione. Czekam na tuleje poliuretanową wtedy silnik zawiśnie już na dobre:
Muszę dorobić półosie bo jedna za krótka, druga za długa. Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Na razie tyle. Pozdrawiam!
Skrzynia V5:
Docisk VR6 po zabieleniu i sprawdzeniu + Koło zamachowe VR6 po zabieleniu + tarcza sprzęgła VR6 wysłana do ponownego obicia tym razem kevlarem + sprawdzenie sprężynek itp (zdjęcia tarczy niestety nie zrobiłem) + nowe łozysko oporowe z ASO.
Nowe przewody hamulcowe miedziane w czarnych termokurczkach oprócz tego wyczyszczone, pomalowane serwo:
Materiał na wydech który spawa mój kolega Michał:
Silnik wylądował już w aucie. Nie obyło się bez problemów jak zawsze. Okazało się, że trzeba trochę przerabiać 2 łapy ale już zrobione. Czekam na tuleje poliuretanową wtedy silnik zawiśnie już na dobre:
Muszę dorobić półosie bo jedna za krótka, druga za długa. Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Na razie tyle. Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Jedną trzeba dobrać druga do dorobienia, jedna powinna spasować z Golfa 3 TDI -u mnie w VR6 tak jest.
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
Ooo.. dzięki sprawdzę na pewnomaj0nez pisze:Jedną trzeba dobrać druga do dorobienia, jedna powinna spasować z Golfa 3 TDI -u mnie w VR6 tak jest.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
z ori przełożeniami ?chochLa pisze:Skrzynia V5
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
Na razie tak, wiem że jest krótkaStalu pisze:z ori przełożeniami ?chochLa pisze:Skrzynia V5
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
własnie tak pytam , bo jedni się cieszą inni narzekają na długość tych skrzyń, tak z ciekawości tylkochochLa pisze:Na razie tak, wiem że jest krótka
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Obie łapy przerobione. Do tej od skrzyni wleciała tuleja poliuretanowa.
Było trochę kombinacji alpejskich ale zawisł na dobre. Woda ogarnięta. Została pompa hamulcowa, spiąć sprzęgło hydrauliczne, elektryka no i te nie szczęsne półosie ale już mi się podoba..
Pozdrawiam!
Było trochę kombinacji alpejskich ale zawisł na dobre. Woda ogarnięta. Została pompa hamulcowa, spiąć sprzęgło hydrauliczne, elektryka no i te nie szczęsne półosie ale już mi się podoba..
Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Walbro GSS 342 255
Ponadto nowa pompa sprzęgła:
oraz bandaż na wydech który jest już skończony:
Strasznie długo to wszystko trwa. Teraz doceniam, ze za pierwszym razem oddałem auto i odebrałem gotowe hehe. Nic nie pasuje strasznie dużo kombinacji
Ponadto nowa pompa sprzęgła:
oraz bandaż na wydech który jest już skończony:
Strasznie długo to wszystko trwa. Teraz doceniam, ze za pierwszym razem oddałem auto i odebrałem gotowe hehe. Nic nie pasuje strasznie dużo kombinacji
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
pasuje ta krótsza z innego vw nie trzeba dorabiać.chochLa pisze:Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
tzn z czego ? Dłuższa podobno z mk3 TDI.Dziku VR6 pisze:pasuje ta krótsza z innego vw nie trzeba dorabiać.chochLa pisze:Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości