Mój "oil catch tank"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mój "oil catch tank"

Post autor: Yaro1981 » śr lip 16, 2014 17:14

mój jest miedzy akumulatorem a przewodem z chłodnicy


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

kamiiru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 05, 2013 19:49

Re: Mój "oil catch tank"

Post autor: kamiiru » śr lip 16, 2014 21:10

Yaro1981 pisze:ja zrobiłem sam koszt 30zł odma w bidon odpowietrzenie w atmosferę a wejście na rurze dolotowej od filtra zaślepione w każdym samochodzie robię tak od lat i wszystko działa jak należy
Czyli prawie tak jak ja chciałem. I odkąd wsadziłes rure odmy do bidona to zbiera się tam syf i nie wywala Ci oleju w zime?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mój "oil catch tank"

Post autor: Yaro1981 » śr lip 16, 2014 22:37

nic mi nie wywala wszystko jest ok


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

kamiiru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 05, 2013 19:49

Mój "oil catch tank"

Post autor: kamiiru » śr lip 16, 2014 23:43

A czym zatkałeś filtr powietrza?, o ile masz silnik 1.4 lub 1.6 16V z filtrem montowanym na górze silnika.



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mój "oil catch tank"

Post autor: Yaro1981 » czw lip 17, 2014 00:02

ja ma 1.9


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Mój "oil catch tank"

Post autor: Detektor » czw lip 17, 2014 19:02

A ja się nie bawiłem z zadnym bidonem tylko wziąłem gumowy waz i puscilem pod auto. Przyciąłem na wymiar ,zamaskowałem że
na przeglądzie jak byłem niedawno to się nie dopatrzyli.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Mój "oil catch tank"

Post autor: JABcok20 » czw lip 17, 2014 19:37

Ja zrobiłem sobie tak
http://www.fotem.pl/show/full/904d49582 ... ba3ec40880" onclick="window.open(this.href);return false;


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Mój "oil catch tank"

Post autor: -michau- » pn lip 21, 2014 18:50

Może być taki wąż do oct?
http://allegro.pl/waz-przewod-gazowy-lp ... 52111.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wszędzie szukam typowo olejowego 19mm i nie mogę znaleźć.


GTB... :satan:

kamiiru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 05, 2013 19:49

Mój "oil catch tank"

Post autor: kamiiru » pn lip 21, 2014 21:24

Mi się wydaje że się na da bo nad takim samym myśle, nie jestem ekspertem ale sądzę że jeśli LPG w stanie lotnym utrzymuje to opary olejowe też da radę.

A mam pytanie do Detektora. Czy takie rozwiązanie jak u Ciebie ma sens również w benzynie? No bo tak sobie myśle, skoro wystarczy odpiąć odmę i puścic węża pod auto to po co ludzie kupują korki z odpowietrznikiem?



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Mój "oil catch tank"

Post autor: Detektor » pn lip 21, 2014 21:52

-michau- pisze:Może być taki wąż do oct?
http://allegro.pl/waz-przewod-gazowy-lp" onclick="window.open(this.href);return false; ... 52111.html

Wszędzie szukam typowo olejowego 19mm i nie mogę znaleźć.
Jest idealny , miałem początkowo taki u siebie zakładać ale miałem za krótkie te węże a nie chciało mi się
latać kupować nowego i zrobiłem z tego co miałem pod ręką i zamontowałem w końcu zwykły gumowy
wąż i też daje radę.
kamiiru pisze:to po co ludzie kupują korki z odpowietrznikiem
za cholerę nie wiem o czym mówisz, wracając do tematu to nie widzę przeciwskazań żeby nie robić tego
w benzynie. Śmiało działaj i się nie stresuj się.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Mój "oil catch tank"

Post autor: -michau- » pn lip 21, 2014 22:04

Detektor, wielkie dzięki :pub:
Zwiedziłem najbliższe sklepy motoryzacyjne, ogrodnicze, nawet obi i nic :)

Zamawiam ten wąż i montuję swój oct, bo leży ponad miesiąc i się kurzy :)

Wkleję zdjęcia po montażu.


GTB... :satan:

kamiiru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 05, 2013 19:49

Mój "oil catch tank"

Post autor: kamiiru » pn lip 21, 2014 22:57

Tak jak mówiłem, w wersji benzynowej 1.4 i 1.6 odma jest za silnikiem przez co zamarza w zime i olej jest wywalany przez bagnet bo ciśnienie szuka ujścia. Przeczytałem temat na tym forum od deski do deski na temat odmy i większość opowiada się za druciarskim sposobem odpowietrznika na korku.
Obrazek



Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Mój "oil catch tank"

Post autor: -michau- » czw lip 24, 2014 20:47

OCT mam i u siebie :) na zdjęciu pierwsza przymiarka.
Obrazek

Pozostaje założyć opaski zaciskowe na węża :)

Nie miałem lepszego pomysłu na lokalizacje oct pod maską, trzyma się solidnie.

Oczywiście na zdjęciu nie założony 2 wąż, jest obieg zamknięty.

Pokrywa na silnik pasuje i zakrywa węże.


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
JonnyQuest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08

Mój "oil catch tank"

Post autor: JonnyQuest » pn lut 16, 2015 21:34

Witam, pozwolę napisać pochwałę,
po 2 sezonach zimowych uznaje że catch tank z lublina sprawdza się rewelacyjnie
w dodatku na motorze 2.0 pijącym olej w ilościach 200-300ml na 1k km :los2:
brak problemów, dobrze jest często zrzucić łój z pojemnika, po zimie przepłukuje układ benzyną.

edit. na własnych doświadczeniach polecam:
kolanka miedziane
wąż przezroczysty
obejmy zaciskowe (z nierdzewki)


Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości