Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Łączysz się z licznikiem. Najlepiej Vag 3.11 musi być full wersja.
takie okno wyskoczy
w Soft Coding jest kodowanie 01112
klikam recode 07 i zmieniam ostatnia liczbe
tzn wyskoczy nowe okienko
i w nim zmieniasz ta liczbe i zapisujesz
np 01113
i sprawdzasz z gpesem
jak zle wpiszesz nic nie zepsujesz licznik moze nie przyjac liczby wtedy wraca na stare kodowanie
Jak prędkość dalej się nie zgadza to kodujesz kolejne cyfry
próbujesz wtedy inna liczbe 1 lub 4
xxx: Wyposarzenie dodatkowe
+00 - keine extra Optionen
+01 - Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych aktywnych
+02 - Aktywny ostrzeżenie pasa bezpieczeństwa
+04 – poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy
+16 - Navigation aktiv
xx?xx: Kraj
1 - Europa (EU)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
xxx?x: Typ silnika(od 09/2000)
4 - 4-Cylinder
5 - 5-Cylinder
6 - 6-Cylinder
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
xxxx?: Typ silnika (bis 07/1999)
0 - Diesel (TDI)
2 - Benziner
xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999)
3 - 4134 - 6 Cylinder
5 - 4182 - Wszystkie inne
6 - 4128 - 8-Cylinder W8
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt
co jaka liczba oznacza w kodowaniu licznika
takie okno wyskoczy
w Soft Coding jest kodowanie 01112
klikam recode 07 i zmieniam ostatnia liczbe
tzn wyskoczy nowe okienko
i w nim zmieniasz ta liczbe i zapisujesz
np 01113
i sprawdzasz z gpesem
jak zle wpiszesz nic nie zepsujesz licznik moze nie przyjac liczby wtedy wraca na stare kodowanie
Jak prędkość dalej się nie zgadza to kodujesz kolejne cyfry
próbujesz wtedy inna liczbe 1 lub 4
xxx: Wyposarzenie dodatkowe
+00 - keine extra Optionen
+01 - Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych aktywnych
+02 - Aktywny ostrzeżenie pasa bezpieczeństwa
+04 – poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy
+16 - Navigation aktiv
xx?xx: Kraj
1 - Europa (EU)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
xxx?x: Typ silnika(od 09/2000)
4 - 4-Cylinder
5 - 5-Cylinder
6 - 6-Cylinder
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
xxxx?: Typ silnika (bis 07/1999)
0 - Diesel (TDI)
2 - Benziner
xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999)
3 - 4134 - 6 Cylinder
5 - 4182 - Wszystkie inne
6 - 4128 - 8-Cylinder W8
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt
co jaka liczba oznacza w kodowaniu licznika
Sebastian
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czyli ostatnia cyfre mam probowac od 1-6?moze to byc podczas jazdy czy trzeba za kazdym razem gasic auto?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany, co zaradzić?
18010- Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage. Na VAGu pokazuje 14,2V
18057- Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module
18058- Data Bus Powertrain Missing message fr.instrument panel ECU
17931- Crash Signal from Airbag Control Unit range/performance. Ale dawca był w całości, nietknięty
Idzie te błędy jakoś vagiem dezaktywować czy coś?
Zeswapowałem AUQ 2003R do budy Golfa mk2, silnik chodzi dobrze, ma moc, jedzie dość dobrze, nie mam porównania do innego AUQ w podobnej budzie więc chce zlogować auto czy przypadkiem nie może być jeszcze lepiej
Jakie konkretnie kanały logować? Mam VAGa 311 więc z tym problemu nie ma.
18010- Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage. Na VAGu pokazuje 14,2V
18057- Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module
18058- Data Bus Powertrain Missing message fr.instrument panel ECU
17931- Crash Signal from Airbag Control Unit range/performance. Ale dawca był w całości, nietknięty
Idzie te błędy jakoś vagiem dezaktywować czy coś?
Zeswapowałem AUQ 2003R do budy Golfa mk2, silnik chodzi dobrze, ma moc, jedzie dość dobrze, nie mam porównania do innego AUQ w podobnej budzie więc chce zlogować auto czy przypadkiem nie może być jeszcze lepiej
Jakie konkretnie kanały logować? Mam VAGa 311 więc z tym problemu nie ma.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja mam rowniez caly czas bledy airbag i abs, niepodlaczone to i sie bedzie taki blad pojawial
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam mam problem ze swoim passatem z silnikiem 1.8T kod silnika AEB . mianowicie chodzi mi o migającą kontrolkę ciśnienia oleju i nie działającym obrotomierzu czy na to z sobą jakiś związek ? Miał ktoś coś podobnego jaka może być przyczyna ?. dodam że w silniku nie słychać żadnych niepokojących dźwięków . proszę o pomoc
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie mam mały problem. Usunąłem fizycznie pompe SAI i mam błąd w sterowniku oraz check na desce. Z tego co się orientowałem to można sprawę załatwić opornikiem. I teraz pytanie jak macie to podłączone? Do przewodu brązowego i biało-czerwonego które idą do pompy?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zwykłym VAGiem nie ma chyba co podchodzić?Sev pisze:Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.
330ohm/10W we wtyczke pompyczaro96 pisze:Panowie mam mały problem. Usunąłem fizycznie pompe SAI i mam błąd w sterowniku oraz check na desce. Z tego co się orientowałem to można sprawę załatwić opornikiem. I teraz pytanie jak macie to podłączone? Do przewodu brązowego i biało-czerwonego które idą do pompy?
Pozdrawiam
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chyba żeby regularnie okresowo kasować błędyS. pisze:Zwykłym VAGiem nie ma chyba co podchodzić?Sev pisze:Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam,
Testował ktoś z forumowiczów wtryski np. od Saaba 0280156023 ?
Chodzi o silnik 1.8T ANB/APU w A4 B5 czyli nowsza generacja niz AEB/AJL
Mają one wydajność zbliżoną do wtrysków z silnika 1.8T BAM 225Ps
Jedną znaczącą różnicą jest to iż są to wtryski o oporności 16 ohm o ile w trakcie jazdy po wystrojeniu nie powinno być problemu czy mogą wystąpić problemy na biegu jałowym?
Będę wdzięczny za każdą informacje
pozdrawiam
Testował ktoś z forumowiczów wtryski np. od Saaba 0280156023 ?
Chodzi o silnik 1.8T ANB/APU w A4 B5 czyli nowsza generacja niz AEB/AJL
Mają one wydajność zbliżoną do wtrysków z silnika 1.8T BAM 225Ps
Jedną znaczącą różnicą jest to iż są to wtryski o oporności 16 ohm o ile w trakcie jazdy po wystrojeniu nie powinno być problemu czy mogą wystąpić problemy na biegu jałowym?
Będę wdzięczny za każdą informacje
pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja mam takie wtryskiwacze, dają radę i kosztują śmieszne pieniądze. Moje na teście wydatku dawały 360-364ccm@3bar@12.8V. Z głowy przypomina mi się że miały 15.2ohm. ECU nie powinno mieć z nimi kłopotu a tymbardziej nie ma to zwiazku z wolnymi obrotami.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dopytam jeszcze konkretnie w jakim 1.8T je montowałeś u siebie i na jaki wynik one pozwoliły ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie montowałem ich w żadnym 1.8T a w moim 2.0 16V kompresor i wynik jest nie znany, ciśnienie 0.7bar i jeszcze mogę dolać paliwa czyli nie skończyły się ich możliwości.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości