Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przeczytałem cały temat od początku do końca
Mam golfa GT RP ,teraz mam tarcze 239 i 226 czyli seria
Przymierzam się do swapa na 280 mm ,raczej wiem już wszystko jak to zrobić ,co kupić itp
Ale mam pytanie jak wzmocnić tył? Na 226mm nie ma dobrych tarcz (chyba ,że źle szukałem ) Na początku tego tematu jest wspomniane o swapu tyłu ,ale temat nie został rozwinięty...
W gre wchodzi tylko 4x100 rozstaw wiec tarcze z VR-a odpadają...
I jak będzie z regulacją siły hamowania?
Czekam na jakieś propozycję
Mam golfa GT RP ,teraz mam tarcze 239 i 226 czyli seria
Przymierzam się do swapa na 280 mm ,raczej wiem już wszystko jak to zrobić ,co kupić itp
Ale mam pytanie jak wzmocnić tył? Na 226mm nie ma dobrych tarcz (chyba ,że źle szukałem ) Na początku tego tematu jest wspomniane o swapu tyłu ,ale temat nie został rozwinięty...
W gre wchodzi tylko 4x100 rozstaw wiec tarcze z VR-a odpadają...
I jak będzie z regulacją siły hamowania?
Czekam na jakieś propozycję
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Na tył możesz zamontować tarcze np. nawiercane i nacinane + zaciski z Mk4
Z tego co mi coś po głowie chodzi to pasuje zestaw z jakiegoś francuza o wiele większym rozmiarze, ale niestety nie pamiętam dokładnie.
Moim zdaniem nie ma to aż tak dużego znaczenia bo tył i tak jest tylko pomocniczo, najważniejszy jest przód (ale równowaga musi być )
Widzę że kolega jest z miasta papieskiego
Ja już taki swap mam za sobą więc jakby co to wal na PW.
Kolega raczej mówił o tarczach z tyłu.smokatsu84 pisze:jeśli chodzi o tył to możesz szczęki wymienić na nowsze od mk4, stare często się zapiekają
Z tego co mi coś po głowie chodzi to pasuje zestaw z jakiegoś francuza o wiele większym rozmiarze, ale niestety nie pamiętam dokładnie.
Moim zdaniem nie ma to aż tak dużego znaczenia bo tył i tak jest tylko pomocniczo, najważniejszy jest przód (ale równowaga musi być )
Widzę że kolega jest z miasta papieskiego
Ja już taki swap mam za sobą więc jakby co to wal na PW.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 21:26 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
W sumie mogły by zostać tarcze 226 tylko denerwuje mnie zapiekanie tyłu!
Znalazłem temat o swapie hebli z mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
I wystarczyło by mi tylko jak bym zmienił zaciski z mk4
Ale w tamtym temacie chłopaki nie odpowiedzieli na trafne pytania:
-Czy z każdego mk4 zaciski podejdą?
I nikt nie potwierdził czy to prawda?
I czy zaciski z a4 pasują bez problemowo jak z mk4?
I jeszcze jedno szukałem na "alledrogo" jakiś dobrych tarcz na 226 i nic ciekawego nie znalazłem w rozstawie 4x100
Macie jakieś ciekawe propozycje na oku?
Znalazłem temat o swapie hebli z mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
I wystarczyło by mi tylko jak bym zmienił zaciski z mk4
Ale w tamtym temacie chłopaki nie odpowiedzieli na trafne pytania:
-Czy z każdego mk4 zaciski podejdą?
I nikt nie potwierdził czy to prawda?
Bo raczej łatwiej jest przełożyć z a4 bez problemu niż przekładać a mk4 i dorabiać przewód bo nie pasuje...golfiarz1 powiedział
"szukaj zacisków z audi a4 tam sa na taki sam przewod jak w mk2 "
I czy zaciski z a4 pasują bez problemowo jak z mk4?
I jeszcze jedno szukałem na "alledrogo" jakiś dobrych tarcz na 226 i nic ciekawego nie znalazłem w rozstawie 4x100
Macie jakieś ciekawe propozycje na oku?
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Faktycznie ,dziex ,nie pomyślałem o stronie producentsmokatsu84 pisze:mikoda ma w ofercie frezowane i nawiercane na przód i na tył
To tarcze już mam ,teraz jeszcze czekam no odp odnośnie zacisków
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:07 przez ttygrys5, łącznie zmieniany 2 razy.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co ludzie porównywali to z a4 pasuje bez problemów.
Pamiętaj, jeszcze że przy bębnach są inne przewody, nie ma też takiej łapki/klamry która trzyma przewód w miejscu łączenia się metalowego z gumowym. Musisz kupić inne linki oczywiście. Cała operacja z przodem na 280 i z tyłem licząc wszystkie tarcze z Mikody + jakieś w miarę klocki to będzie koszt w okolicach tysiąca. Dodatkowo po całej akcji może się okazać, że do wymiany będzie pompa i serwo na większe (u mnie na razie dają rady). Od razu jak miałem wszystko rozebrane to wymieniłem: gałki (miałem jeszcze ori vw), sworznie i wszystkie łożyska, ale to już zależy od Ciebie.
Pamiętaj, jeszcze że przy bębnach są inne przewody, nie ma też takiej łapki/klamry która trzyma przewód w miejscu łączenia się metalowego z gumowym. Musisz kupić inne linki oczywiście. Cała operacja z przodem na 280 i z tyłem licząc wszystkie tarcze z Mikody + jakieś w miarę klocki to będzie koszt w okolicach tysiąca. Dodatkowo po całej akcji może się okazać, że do wymiany będzie pompa i serwo na większe (u mnie na razie dają rady). Od razu jak miałem wszystko rozebrane to wymieniłem: gałki (miałem jeszcze ori vw), sworznie i wszystkie łożyska, ale to już zależy od Ciebie.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Teraz to już nie wiem czy z a4 kopić czy z mk4 Ale raczej pójdę w kierunku audi,zobaczę co trafie alledrogo
Dedi_S, ale ja mam z tyłu tarcze oryginalnie 226,więc mam mniej roboty bo tylko zacisk zmieniam i tarcze mikody ,nawiercane,nacinane 226mm
A co do przodu to z 2 tygodnie temu wymieniałem sworznie,łączniki stabilizatora,gałki miałem w b,d stanie to narazie zostały.Teraz w pierwszej kolejności chce zrobić z tyłem bo mam tarcze już na złom ,przy zmianie docisku wymienię tez przewody i linkę od ręcznego i łożysko ,żeby to już zrobić jak należy pozdro
Dedi_S, ale ja mam z tyłu tarcze oryginalnie 226,więc mam mniej roboty bo tylko zacisk zmieniam i tarcze mikody ,nawiercane,nacinane 226mm
A co do przodu to z 2 tygodnie temu wymieniałem sworznie,łączniki stabilizatora,gałki miałem w b,d stanie to narazie zostały.Teraz w pierwszej kolejności chce zrobić z tyłem bo mam tarcze już na złom ,przy zmianie docisku wymienię tez przewody i linkę od ręcznego i łożysko ,żeby to już zrobić jak należy pozdro
- Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
- Kontakt:
ttygrys5, myślę, że dobrze kombinujesz, z tyłu nie ma sensu zmieniać na większe tarcze, tylko ewentualnie kupić te nacinane/nawiercane/pozłacane A co do zacisków to te aluminiowe (z mk3/mk4 bodajże?) są podobno dużo lepsze a wchodzą do jarzm z np. mk2 i innych, jedynie stronami trzeba je zamienić, żeby odpowietrzniki były u góry
Ja mam inny problem i pytanie: regeneruję sobie powoli zestaw hamulców z jarzmami i zwrotnicami z Passta B3 GT i miały na bank pasować, ale w tym temacie na początku jest strasznie zamieszanie i nabrałem wątpliwości, czy mi to wejdzie na miejsce aktualnego badziewia, czyli 239mm...
Hamulce z paska to wentylowane 256mm i pytanie brzmi, czy od nich zwrotnice mają wszystko identycznie jak te z mk2? Słyszałem, że tak. Czy sworzeń może być inny? Albo pod kątem? Muszę iść i porównać chyba bo się nie uspokoję...
Ja mam inny problem i pytanie: regeneruję sobie powoli zestaw hamulców z jarzmami i zwrotnicami z Passta B3 GT i miały na bank pasować, ale w tym temacie na początku jest strasznie zamieszanie i nabrałem wątpliwości, czy mi to wejdzie na miejsce aktualnego badziewia, czyli 239mm...
Hamulce z paska to wentylowane 256mm i pytanie brzmi, czy od nich zwrotnice mają wszystko identycznie jak te z mk2? Słyszałem, że tak. Czy sworzeń może być inny? Albo pod kątem? Muszę iść i porównać chyba bo się nie uspokoję...
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
Sworzeń z passata b3 jest taki sam jak w mk II.Ja mam taki sam zestaw jak u Ciebie niestety jeszcze nie zamontowny,ale jak go kupowałem to porównywałem kąty zwrotnicy odsadzenia itp.
Według mnie powinno pasowac ale ja tez czekam na jakies konkretne info. Bo faktycznie na poczatku tematu jedni wypowiadaja sie ze pasuje a inni ze nie
Według mnie powinno pasowac ale ja tez czekam na jakies konkretne info. Bo faktycznie na poczatku tematu jedni wypowiadaja sie ze pasuje a inni ze nie
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
nie bede zakladal specjalnie tematu na temat tarcz skoro ten jest o hamulcach... moze mi ktos tylko powiedziec czy te tarcze na 100% pasuja do golfa mk3 vr6 z 92 roku? sprzedajacy twierdzi ze nie pasuja bo jest inny numer czesci...
http://moto.allegro.pl/item965038531_sp ... _2szt.html
http://moto.allegro.pl/item965038531_sp ... _2szt.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości