Poza zbiorniczkiem do wspomagania, kasety z dźwignią, rozrusznikiem, przednią łapą silnika, linką sprzęgła, linką prędkościomierza, instalacją elektryczną (przeszkadza kopółka, trzeba inaczej puścić kable i przedłużyć ten to śwateł wstecznego) półosi z mk3 (moja naiwna pomyłka)
A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
kup sobie z passata B3 1.8linkęt0mal pisze:A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.
a pedał jest twardy jeśli masz auto z przed 87' i nie maz sprężyny wspomagającej.
ja mam pedały bez tej sprężyny i nie narzekam
zresztą docisk jest znacznie mocniejszy niż w skrzyni 020 więc nie dziw się że pedał jest twardy
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
jak chcesz to nie długo będę miał jeszcze jeden komplet pół-osi na 100mm z dwójki 1.8GTI 16V
ja mam na takich samych zrobione i nie narzekam
ja mam na takich samych zrobione i nie narzekam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości