vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 w mk2 ????
wzbudzenie alternatora to pin F3 w vr6?
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
						MOJ GOLFIK
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
Re: vr6 w mk2 ????
wiesz może do którego pinu podłączyć wzbudzenie z alternatora?kkkacper pisze:spawer, F/03 to kontrolka ladowania..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
						MOJ GOLFIK
vr6 w mk2 ????
spawer, moj blad.. to jest "kabel wzbudzenia" na pinie F/03 wszystkie samochody 91+ (poza mk II), A2/01 mk II + inne tylko 90r.
Wiec wydaje mi sie, ze to tylko kwestia licznikowa.. ja u siebie mam dane na A2/01 przy zegarach z mk II.
			
									
									Wiec wydaje mi sie, ze to tylko kwestia licznikowa.. ja u siebie mam dane na A2/01 przy zegarach z mk II.
Re: vr6 w mk2 ????
Vag prawde ci powie, a jak vr przestal palic a dalej jest iskra to czujnik padniety bo steruje od wtryskamiszczepan69 pisze:jak sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu ????
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
ale silnik pali na zimno i ciepło mam VAG POLSKI 4.09 ale wersja zwykła podepnę kompa o ile połączy i nie straci sygnału to napisze co wyskoczyło, a iskre to jak najlepiej sprawdzić ????? 
			
									
									- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
mam 3 błędy o dziwo 
01247-Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego
EVAP – N115
00281-Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału
(G68)
00513-Czujnik prędkości silnika
ostatnio jak sprawdzałem to był jeszcze
00515
i czujnik przepustnicy
nie wiem oco kaman mam przebicie na 2 kablach mam zamiar zmienić same fajki ze starych kabli , nie pracuje silnik równo na wolnych obrotach obroty sa niskie i auto gaśnie na 1 biegu nie pojade powoli bo skacze jak żaba , miałem iść w nocy do garażu rozebrać kolektor ssacy i dobrac się do tych kabli co jest przebicie , ale zimno , może w ciągu dnia będzie lepiej
			
									
									01247-Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego
EVAP – N115
00281-Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału
(G68)
00513-Czujnik prędkości silnika
ostatnio jak sprawdzałem to był jeszcze
00515
i czujnik przepustnicy
nie wiem oco kaman mam przebicie na 2 kablach mam zamiar zmienić same fajki ze starych kabli , nie pracuje silnik równo na wolnych obrotach obroty sa niskie i auto gaśnie na 1 biegu nie pojade powoli bo skacze jak żaba , miałem iść w nocy do garażu rozebrać kolektor ssacy i dobrac się do tych kabli co jest przebicie , ale zimno , może w ciągu dnia będzie lepiej
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
- MateuszCBR
 - Użytkownik

 - Posty: 256
 - Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
 - Lokalizacja: Łódź
 
- 
				szczepan69
 - Użytkownik

 - Posty: 454
 - Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
 - Lokalizacja: Sanok
 - Auto: mk2
 - Silnik: vr6
 - Kontakt:
 
vr6 w mk2 ????
to widziałem tylko któren odpowiada za co czy czujnik polozenia wału bedzie od obrotów silnika????
			
									
									- klintonMK2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 747
 - Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości




