Kto z was ma dosc gleby i wraca do seryjnego zawieszenia???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dawca_Nerek
- Forum Master
- Posty: 1887
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
- Lokalizacja: F1 DAWCA
- Dawca_Nerek
- Forum Master
- Posty: 1887
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
- Lokalizacja: F1 DAWCA
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jak zrobie osłone spodu to zamieszcze fotki, trochę to potrwa bo muszę odpowiednio wyprofilować żeby było ładnie. Spód robie na lustro więc jak się jakaś ryska pojawi odrazu będę widział.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
nie mam ABSu, w poprzednim wozie mialem abs i taki zawias i idzie sie przyzwyczajic,jak sie ma twarda i niska fure z szerokimi papcami to przynajmniej ja trzymm obie rece na kierze,zreszta juz 5 rok leci z takim zawiasem i 3 fure juz tak zmienilem,zawsze mowilem sobie ze juz koniec wkladania w zawias ale jednak za duzo przemawia za tym mi wystarczy ze wchodzac ostro w luk fura sie nie ugina i trzmam ja na granicy uslizgu a jak wchodzi bokiem to jeszcze lepiej,tak samo zrob sobie test losia zwyklym mki3 a z zwiasem,wyprzedzanie itd,ja sie nie staram nikogo przekonac,ale stwierdzam fakty
Golfy II country wychodziły tylko w benzynie , mnie interesuje diesel a przekładka silnika nie wchodzi w rachubę. Poza tym country kosztuje około 10 tysięcy a ten mnie kosztował 3 tysie. Auta z tak podwyższonym zawieszeniem są często wykożystywane przez leśników i sprawują sie bardzo dobrze, chociaż nie oszukujmy się auto jest mniej stabilne i na wyścigi po asfalcie się nie nadaje.
[ Dodano: 11 Wrz 2007 15:25 ]
Wykonanie takiej przeróbki jest bardzo proste. podstawowa sprawa to rozbieralne amortyzatory z przodu. wymontowuje się wkładki rozcina osłonę amortyzatora w połowie i wspawuje odpowiednio dotoczoną tuleję która podwyższa osłonę o 6 cm. nie więcej bo nie wejdzie przegub. następnie pod wkładkę amortyzatora wpuszcza się mniejszą tulejkę też 6 cm i gotowe. Z tyłu do belki w miejsce montowania amortyzatora dospawuje się kątownik ok 6 cm.tak byamortyzator był do niego montowany.Do tego zamontowałem nowe amorki. Oczywiście wszystko musi być zrobione bardzo dokładnie i starannie bo chodzi o bezpieczeństwo. Powtarzam jeszcze raz autko służy do pracy i zachowuje się znakomicie. A do śmigania po ulicach mam Golfa III 1Z. Pozdrawiam.
[ Dodano: 11 Wrz 2007 15:25 ]
Wykonanie takiej przeróbki jest bardzo proste. podstawowa sprawa to rozbieralne amortyzatory z przodu. wymontowuje się wkładki rozcina osłonę amortyzatora w połowie i wspawuje odpowiednio dotoczoną tuleję która podwyższa osłonę o 6 cm. nie więcej bo nie wejdzie przegub. następnie pod wkładkę amortyzatora wpuszcza się mniejszą tulejkę też 6 cm i gotowe. Z tyłu do belki w miejsce montowania amortyzatora dospawuje się kątownik ok 6 cm.tak byamortyzator był do niego montowany.Do tego zamontowałem nowe amorki. Oczywiście wszystko musi być zrobione bardzo dokładnie i starannie bo chodzi o bezpieczeństwo. Powtarzam jeszcze raz autko służy do pracy i zachowuje się znakomicie. A do śmigania po ulicach mam Golfa III 1Z. Pozdrawiam.
magol25 pisze:Wykonanie takiej przeróbki jest bardzo proste. podstawowa sprawa to rozbieralne amortyzatory z przodu. wymontowuje się wkładki rozcina osłonę amortyzatora w połowie i wspawuje odpowiednio dotoczoną tuleję która podwyższa osłonę o 6 cm. nie więcej bo nie wejdzie przegub. następnie pod wkładkę amortyzatora wpuszcza się mniejszą tulejkę też 6 cm i gotowe. Z tyłu do belki w miejsce montowania amortyzatora dospawuje się kątownik ok 6 cm.tak byamortyzator był do niego montowany.Do tego zamontowałem nowe amorki. Oczywiście wszystko musi być zrobione bardzo dokładnie i starannie bo chodzi o bezpieczeństwo. Powtarzam jeszcze raz autko służy do pracy i zachowuje się znakomicie. A do śmigania po ulicach mam Golfa III 1Z. Pozdrawiam.
fajny sposob, moj kolega tez lesnik zrobil to tak ze do mk2 wsadzil sprezyny od varianta tez go ladnie podnioslo, ale tylko z tylu, z przodu o jakies 2 cm tylko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości