co zrobić z KR-em

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt maja 15, 2007 07:42

danielo pisze:uwierzcie mi dig2 jest lepszy a mapy moge zaoferować - mam znajomego w "gebelsach" i sie tym zajmuje i mi podsyła to i owo a g nie wiem jak to jest ale znajomy ma i z listwą a jego kr rusza sie jak by ciagną za sobą 2 wozy węgla i to bez kół nie wiem czym to jest spowodowane ale tak jest!!!
ja tez mam znajomego co ma znajomego,

konkrety jakies podaj to moze sprzedasz cos, było by zainteresowanie mapami do digi II (PF) pod 16v i nie tylko z przesunietym limiterem na 7200, głownie chodzi o limiter rpm


www.vrservice.pl

Tomasz86Wro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 25, 2006 08:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tomasz86Wro » wt maja 15, 2007 20:06

Widze ze do kr-a radzicie a mi cos poradzicie co zrobic z pf zeby mial wiecej kucy??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr maja 16, 2007 07:40

Tomasz86Wro pisze:Widze ze do kr-a radzicie a mi cos poradzicie co zrobic z pf zeby mial wiecej kucy??
opcja szukaj,


www.vrservice.pl

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw maja 24, 2007 21:24

jak jakies sensowne mapy ze wzbogacona dawka powyzej 5k rpm i limiterem na 7200 w rozwsadnej cenie na digi 2 - to bym w to wszedl :) - moge nawet uzyczyc auto do ew. testow :)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw maja 24, 2007 22:13

heh... Ja się zastanawiam własnie czy w swojej PL-ce nie zmienić układu na DIGI 1... Niby po tym agonalnym swapie silnik już działa i nie gaśnie na jałowym ale jak kuna dodam gazu i puszczę to potem ma gadzina problem z ustabilizowaniem biegu jałowego... Wiem że w digifancie jest o tyle dobrze ze nie ma już tej śmieszniech przepływki i podciśnienie chyba również nie ma tak dużego wpływu na pracę silnika...
Zatem wszystko idzie w tym kierunku że jednak wrzucę Digifanta... tylko nie wiem który lepszy czy I czy II... i jak to się ma od strony technicznej tzn. czy sam dam radę to przerzucić... ehhh


Mój golf

Miłość ożyła....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości