http://moto.allegro.pl/item178840911_pr ... _1991.html
http://moto.allegro.pl/item180892711_vw ... polos.html
a dostac tego nie dostane we sklepie skocze na pobliski auto zlom moze dostane to a jak nie to wytne ciezarek i i przyczepie go na atrape
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja też nie mam i zrobiłem podobny przebieg bez tego i nie widzę na dzień dzisiejszy minusówbongo pisze:Eeee..Musi.Ja wywaliłem i przejechałem prawie 40000km bez tego i nic sie nie działo.dziejo pisze:musi być masa wyrównoważająca półoskę !!!!
to chyba jasne wszyscy wiedzą że dłuższe mają większe bicie ...dziejo pisze:W samochodach z przednim napędem, w których silnik umieszczono poprzecznie, a za nim jest ustawiona skrzynia biegów, półosie napędowe mają różną długość. Dłuższa półoś ma mniejszą sztywność od półosi krótszej i jest podatna na drgania. Aby temu zapobiec, konstruktorzy zwiększają jej moment bezwładności lub wyposażają w tłumik drgań.
Kiedyś już dyskutowaliśmy na ten temat.Moim zdaniem nabijanie klinów jest równoznaczne z wywaleniem ciężarka.W każdym przypadku wyważenie jest zakłócone,więc czy jest czy go nie ma jeden pieron...Paweł Marek pisze:Jeśli ciężarek sobie lata wzdłuż połosi a nie jest za bardzo rozwalony i obluzowany to wystarczy dorobić trzy klinki z drutu gwoździa czy czegokolwiek i wbić je co 120 stopni na około, pomiędzy półoś a wewnętrzny pierścień ciężarka, a jeśli luz jest mały to tylko jeden klinek. Ja tak mam od 5 lat i siedzi jak należy.
ano. Napisałem że jak nie ma wielkich luzów. Mój nie miał. Wbilem kliny z miekkiego aluminium, wiele ciężarka nie odosiowałembongo pisze:Kiedyś już dyskutowaliśmy na ten temat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 310 gości