Gdzie wpiac wtyczke od MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
No to jak tam nie ma to nie będzie. Kostkę od wajchy przyczepia się do kolumny kierownicy a pozniej w to się wpina kostkę od MFA.Robert Raburski pisze:zegary mam do 8 tyś obrotów no i okręciłem klapkę na kolumnie i nic nie ma jest tylko kupa kabli dochodzących do stacyjki może szukać pod zegarami?
Ale jak ktoś tu już zauważył to w 1.8 90PS liczniki były max do 220km/h i obrotek do 7tys. Najwyraźniej ktoś wymienił zegary na takie z GTI 16V żeby fajnie wyglądało.
Za zegarami powinien się znajdować przewód podciśnienia do MFA (taka gumowa rurka). Jeżeli tego tam nigdzie nie ma to nie ma MFA.
Więc jak masz cierpliwość i smykałkę to da się to założyć ale jest sporo zabawy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
ja oryginalnie mialem licznik z zegarkiem w golfie II silnik 1,8 RP
zachcialo mi sie obrotka i zakupilem takowy licznik na allegro okazalo sie pozniej iz posiada funkcje MFA. Po nie dlugim czasie zakupilem manetke z obsluga MFA.
Jesli nie bylo wczzesniej MFA to zabawa dla wstepnie zaawansowanego elektronika. 4 kabelki z manetki trzeba wpiac w kostke ktora dochodzi do licznika. Ja kozystalem w point out na jeden wtyk ktory mozna znalezc na tym forum. Zabawa nie latwa poniewaz wtyk nie posiadal wszystkich kabli (puste piny) i bylo trzebo kombinowac.
Teraz tylko poszukuje czujnika temperatuty zewnetrznej i czujnika temperatury oleju. Przewod podcisnieniowy juz mam.
pozdrawiam kombinatorow
jak co sluze pomoca.
zachcialo mi sie obrotka i zakupilem takowy licznik na allegro okazalo sie pozniej iz posiada funkcje MFA. Po nie dlugim czasie zakupilem manetke z obsluga MFA.
Jesli nie bylo wczzesniej MFA to zabawa dla wstepnie zaawansowanego elektronika. 4 kabelki z manetki trzeba wpiac w kostke ktora dochodzi do licznika. Ja kozystalem w point out na jeden wtyk ktory mozna znalezc na tym forum. Zabawa nie latwa poniewaz wtyk nie posiadal wszystkich kabli (puste piny) i bylo trzebo kombinowac.
Teraz tylko poszukuje czujnika temperatuty zewnetrznej i czujnika temperatury oleju. Przewod podcisnieniowy juz mam.
pozdrawiam kombinatorow
jak co sluze pomoca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości