Nie działa Turbo w 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 06, 2008 01:18

zaprzal pisze:fajnie, tylko, ze to odkop sprzed 11 miesiecy
to nie ja :P



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr lut 06, 2008 09:08

Skoro już to odkopano, to nawiążę do tematu:
BENITO pisze:SB/RA ma inny wałek rozrządu
Na pewno tak jest? A jeśli tak, to można je ze sobą zamienić?? I czy to da jakieś odczuwalne efekty?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lut 06, 2008 18:34

Zobacz sobie w danych katalogowych, są inne kąty otwarcia czy zamknięcia zawórów a to może tylko inny wałek. Co do efektów to się nie wypowiem, ale wydaje mi sięże przy wyższych obrotach może to odgrywać już jakąś zauważalną rolę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości