AIRBAG!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wiem wiem tylko zacząłem szukać na stronce schematu a ona jest po ruskuinek01 pisze: schemat jest w jez. angielskim
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Co do czujników pod maską, to w Golfie są początki VW poduszek i nei jest to rozwiązanie zbyt doskonałe, ale się jakoś sprawdza. Nowsze samochody już te czujniki mają, przy czym decydujący sygnał o wyzwoleniu łądunku wydaje sterownik z czujnikiem wewnątrz samochodu (te 2 na podłużnicach pełnią rolę informującą o początku zderzenia, czy porównawczą jeśli poduchy są 2 stopniowe.
Poza tym w MK3 mamy Eurobagi, o pojemności ponad polowę mniejszej niż SRS Full Size Bag stosowane od dwana w USA (dlatego trzeba mieć łebek na wprost kierownicy ), a u nas wprowadzone przez Opla w 2 połowie lat 90, i chyba Mercedesa.
Tu macie do MK3
Jeśli chodzi, o sterownik to po BOOM jest tylko i wyłącznie do wyrzucenia. Nigdy nie wolno kupować używki, większość producentów nawet zaleca wymianę po KAZDEJ kolizji niezależnej od odpalenia poduch, (Mercedes zalece dopiero po 3 stłuczkach), a Opel po jednej (każdej).
Skąd masz pewność, że używany sterownik nie upadł na posadzkę (wartość opóźnien większa niż przy kolizji, bo nic nie spowalnia prędkości zderzenia, lecz zatrzymuje się momentalnie, a pamiętajmy to czujniki bezwładnościowe).
Sterownik op odpaleniu poduszek nie będzie nigdy działał.
Pozdrawiam.
Co do czujników pod maską, to w Golfie są początki VW poduszek i nei jest to rozwiązanie zbyt doskonałe, ale się jakoś sprawdza. Nowsze samochody już te czujniki mają, przy czym decydujący sygnał o wyzwoleniu łądunku wydaje sterownik z czujnikiem wewnątrz samochodu (te 2 na podłużnicach pełnią rolę informującą o początku zderzenia, czy porównawczą jeśli poduchy są 2 stopniowe.
Poza tym w MK3 mamy Eurobagi, o pojemności ponad polowę mniejszej niż SRS Full Size Bag stosowane od dwana w USA (dlatego trzeba mieć łebek na wprost kierownicy ), a u nas wprowadzone przez Opla w 2 połowie lat 90, i chyba Mercedesa.
Tu macie do MK3
Jeśli chodzi, o sterownik to po BOOM jest tylko i wyłącznie do wyrzucenia. Nigdy nie wolno kupować używki, większość producentów nawet zaleca wymianę po KAZDEJ kolizji niezależnej od odpalenia poduch, (Mercedes zalece dopiero po 3 stłuczkach), a Opel po jednej (każdej).
Skąd masz pewność, że używany sterownik nie upadł na posadzkę (wartość opóźnien większa niż przy kolizji, bo nic nie spowalnia prędkości zderzenia, lecz zatrzymuje się momentalnie, a pamiętajmy to czujniki bezwładnościowe).
Sterownik op odpaleniu poduszek nie będzie nigdy działał.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 139 gości