rozrząd (a termostat przy okazji)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sumadal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:42
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: sumadal » pt maja 25, 2007 21:53

ja ostatnio wymieniałem rozrząd (silnik ALH) części + robocizna + ustawienie na kompie w cenie 860 zł.
Rozrząd oczywiście oryginalny VW, bez pompy wody (mechanik nie wymieniał, bo nie "ciekła", ani nie miała luzów). Pasek "wzmacniany" i mam spokój na 90 tys kilometrów.

WAŻNE JEST USTAWIENIE. Ja na przykład wczesniej miałem źle ustawiony zapłon i trudno palił jak był zimny, ale poprzedni rozrząd robił chyba jakiś kowal. Teraz jest IDEALNIE.



Awatar użytkownika
FILIP_1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FILIP_1988 » pn cze 08, 2009 13:39

rozumiem ze na kompie ustawia sie kąt wyprzedzenia wtrysku?
Będe wymienial rozrząd w moim AQM i pytanie do was, moge sam ustawic ten kąt jesli mam vaga i jako takie pojęcie??



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pn cze 08, 2009 13:59

Mozesz a nawet powinienies :bigok: na kluczy

Sciagasz gorna oslone paska rozrzadu i masz kolo pompy popuszczasz 3 srubki na kluczyk 13 i regulijesz w odpowiednia strone (zalezy czy chcesz opuznic czy przyspieszyc) oczywiscie kozystajac z Vag-a
Engine 01-Basic Setting 04-kanal 00 druga wartosc
lub Tdi timming w dolnym prawym rogu
Wymagana wartosc to bodajrze 51


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości