Szarpnięcia w golfie 1.9 GTD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » sob kwie 02, 2005 20:16

A to ciekawe, trzeba się nad tym zastanowic, może jak więcej osób mających ten problem przedatawi okoliczności w jakich im się to dzieje to znajdziemy przyczyne. Z tego co wiem to sporo tych dieselków ma problem z tym szarpaniem.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz kwie 03, 2005 01:27

posprawdzajcie sobie połoski/mocowanie skrzyni
zwlaszcza ta dluga tam jest taki odwaznik moze cos z nim sie dzieje



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » ndz kwie 03, 2005 10:54

Tak, ten oddważnik to tak zwana masa wyrównoważająca jest ona stosowana w 1.9 TD na prawej półosi , ja ją sprawdzałem i jest ok. ale dzięki za podpowiedz, co do reszty to muszę jeszcze raz to bardziej sumiennie sprawdzić ( poprzednio to sprawdzałm w styczniu a *#cenzura#* niemiłosiernie i przejżałem to na szybko). Ja się zastanawiam nad tarczą sprzęgła, w tarczy jest t.z. tłumik drgań skrętnych, to są takie chyba cztery sprężyny, może z tym coś jest. Musze kiedyś sobie wziąść urlop i dokładnie autko przetrzepać.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn kwie 04, 2005 02:41

jak by bylo to sprzeglo raczej bys niewrzucil biegu jezeli chodzi ci o te sprezyny kolesiowi jedna sie wysypala i biegow zadnych nie wrzucil
moze to wina pompy wtryskowej ze troche szarpie alebo wtryski/cienienie wtrysku trzeba moze sprawdzic



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pn kwie 04, 2005 07:58

A jest to możliwe że to maże szarpać tylko podczas jazdy, bo na biegu jałowym jak naciskam na gaz i puszczam to nic nie szarpie i obroty chodzą płynnie. W każdym bąć razie warto sprawdzic też pompe i wtryski, tylko ciekawe ile to będzie kosztować?



Awatar użytkownika
klimas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Szarpnięcia w golfie 1.9 GTD

Post autor: klimas6 » ndz kwie 10, 2005 22:09

Chłopaki to jest normalka we wszystkich golfach z dieslem na pokładzie, szarpie bo są pozrywane gumy na wachaczach, a tym bardziej jak jest zimny i pracuje na przyspieszaczu, czy to automatycznym czy ręcznym to samo, ma wtedy wieksze obroty i szybciej zrywa i dlatego na zimnym jest to bardziej odczywalne, ja tak mialem u siebie "tuleje na wachaczach"



Awatar użytkownika
klimas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: klimas6 » ndz kwie 10, 2005 22:13

ja mialem taki sam problem w golfie II 1.6D, to jest normalka w golfach, szarpie bo są pozrywane tuleje na wachaczach, a na zimnym silniku bardziej zrywa bo jest wlaczony przyspieszacz, i ma wieksze obroty a co za tym idzie jest zrywniejszy, przy zmianie biegów to samo "pozrywane tuleje na wachaczach"



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz kwie 10, 2005 22:14

Hmm ciekawe, warto sprawdzić co prawda u mnie na zimnym mniej szarpie niż na ciepłym i daltego pierwsze co zrobię to wymienię tłumik środkowy i końcowy bo to one mogą być przyczyną drgań bo są zjedzone przez rdzę.

A co do tych tulej na wahaczach to jak sprawdzić czy nadają się do wymiany i ile to może kosztować??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości