jeśli termostat jest załóżmy te 87 stopni to temperatura silnika powinna być na poziomie około tych 87 stopni-czyli może się zdarzyć temperatura ok 95 stopni(przed wyższą chroni wentylator) a może być i niższa-nawet te 80-np. przy intensywnym ogrzewaniu i jeździe z niską prędkością obrotową silnika(niskie obroty silnika,powolny przepływ cieczy przez intensywnie wychładzaną nagrzewnicę-działa ona wtedy jak mała chłodnica, może to też być zabita nagrzewnica przez co właśnie jest powolny przepływ cieczy ale wtedy powinno być słabe ogrzewanie)
olek256 -masz rację-silnik benzynowy kupę energii zamienia w ciepło, silnik diesla-dokładnie już nie pamiętam- potrzebuje dla poprawnej pracy jakieś 60-80% ciepła które sam wytwarza na ogrzanie samego siebie dlatego może się on dłużej nagrzewać
tyle co mogę powiedzieć od siebie
jeszcze raz o termostatach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
termostat
Tak od 6 roku życia już w tym siedze także trochęwiem,a co do termostatów wahlera to raz w jednym aucie wymieniałem 3 razy i było żle także teraz kupiłem oryginalny vw i jest super , nie ma jak oryginał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości