E-turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Post autor: 44FG » śr lut 23, 2005 13:34

Apsik pisze:Tak, tylko G60 tanie niejest :( :panna:
G60 tanie nie jest, bo to doskonały kompresor jeśli chodzi o doładowanie. Fabryczne 0.65 bara można bez większego bólu zwiększyć do 0.8 mniejszym kółkiem bez dużego obciążania kompresora.
Kompresory innych firm (mercedes, czy mazda na przykład (do Rx7)) mają znacznie mniejsze doładowanie (rzędu 0.4 bara).
Co do E-turbo, to faktycznie nie przemawia ono do mnie z dwóch powodów: słabe doladowanie i problematyczna raczej wytrzymałość łożysk.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr lut 23, 2005 18:57

44FG pisze:
Apsik pisze:Tak, tylko G60 tanie niejest :( :panna:
G60 tanie nie jest, bo to doskonały kompresor jeśli chodzi o doładowanie. Fabryczne 0.65 bara można bez większego bólu zwiększyć do 0.8 mniejszym kółkiem bez dużego obciążania kompresora.
Kompresory innych firm (mercedes, czy mazda na przykład (do Rx7)) mają znacznie mniejsze doładowanie (rzędu 0.4 bara).
Co do E-turbo, to faktycznie nie przemawia ono do mnie z dwóch powodów: słabe doladowanie i problematyczna raczej wytrzymałość łożysk.
dokladnie, wady E-Turbo to: 1)słabe doladowanie,
2) jego wytrzymalsci
3) oraz firma ktora ja montuje, At2000 nie dalbym przesmarowac lancucha w rowerze



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lut 28, 2005 00:29

3) oraz firma ktora ja montuje, At2000 nie dalbym przesmarowac lancucha w rowerze
Ja nawet o takiej firmie nie slyszalem :rotfl: a rower se sam naprawiam :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pn lut 28, 2005 01:32

Apsik pisze:
3) oraz firma ktora ja montuje, At2000 nie dalbym przesmarowac lancucha w rowerze
Ja nawet o takiej firmie nie slyszalem :rotfl: a rower se sam naprawiam :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
jak nie slyszales to ciesz sie :bigok:
tu masz pare dyskuscji na forach o druciarstwie ktore sie dopuscili:
1) http://www.forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=2788.
2) http://www.forum.tuning.pl/viewtopic.php?t=69324
3) http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=19533

tak wiec ostrzez innych przed AT2000 z Rzeszowa, wlasciciela Herby (zbieznosc nazwisk z tym rajdowcem)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości