caly czas mowilem o tylnej tulejce
nie wiem dlaczego ale jak nie miallem tej tulejki to sie tluklo nawet jak gazu odejmowalem na biegu...
teraz to jest cos w stylu jak szybciej rusze np to tak jakby sie cos przestawilo podciagnelo bardzo mozliwe ze jest nie dokrecone bo na poczatku wogole nie stukalo a teraz zaczyna coraz czesciej czyli moglo sie poluzowac
pojade na kanal przed siwietami to sobie tam popatrze na to jak to wyglada... narazie nie mam czasu
dzieki za rady
[Mk3] tulejka w tulejce wachacza... male pytanko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No i właśnie, u mnie w b3 nie ma, 1991, AAM silnik. Etka nie pokazuje w tym roczniku i tym typie paska b3 w ogóle takiej części w przednim zawieszeniu. Za to w poprzeczce na dolnej płaszczyźnie jest takie podebranie żeby wsunąć do oporu wewnętrzną tuleję wahacza. A w Mk2 są tulejki jak najbardziej.evolution pisze: w mk3 masz w belce przetloczenie w ktore wchodzi tulejka na sztywno patrzac w poprzek auta, i metalowa tulejka jest zbedna. byla montowana tylko w mk2 i b3
Do paska nie da się jej nawet wsadzić bez uszkodzenia, bo otwór w belce jest za mały.
Nie sprawdzałem w etce, ale może były różne typy belek z przodu (tzw. sanek) ?
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
powod stukow jest prosty, tam musi byc mocno dokrecone, z sila okolo 10kg*m
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości