Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
aegiss
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: aegiss » wt gru 05, 2006 10:00
Rafi1982 pisze:osiagi ma calkiem niezle jak dla mnie 200 paki wchodzily bez problemu
nie zebym sie czepial ale ABS maks. 180 km/h
Rafi1982 pisze:oczywiscie jechalem sam i na waskich odpnkach 175/70 R13
seryjne to felga 14 nie 13, wiec stad chyba przeklamanie w predkosci:D
Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.
-
Rafi1982
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafi1982 » wt gru 05, 2006 10:17
aegiss pisze:
nie zebym sie czepial ale ABS maks. 180 km/h
to co pisza w ksiazkach to sa ich opinie maluch tez ma max 105 a jedzie i 135 przynajmniej moj tyle sie bujal
seicento moje drugie atuo z sinikiem 1.1 max w ksiazce ma 150 a 175 jechalem nie zwracam uwagi na ksiazki bo spalanie tez powinienem miec mniejsze a jest wieksze wiec najlepiej jakby ich nie wkladali w samochod i nie pisali glupot bo malo co sie zgadza
aegiss pisze:seryjne to felga 14 nie 13, wiec stad chyba przeklamanie w predkosci:D
pierwsze modele szly na 13 dopiero nastepne modele chyba od koniec 93 czy poczatek 94 szly na 14 osobiscie jezdze na R15 195/50 i tu sa juz gorsze osiagi ale spr jak jechalem w 4 osoby i max byl 185 wiec i tak wiecej niz w ksiazce zreszta co do rozmiaru opon to na wlewie jest naklejka jakie cisnienie powinno byc w kolach i tam sa 13 podane
pozdrawiam Raff1982
GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))
-
r32golf
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
- Lokalizacja: kraków
-
Kontakt:
Post
autor: r32golf » wt gru 05, 2006 18:46
JA TEZ UWAZAM ZE ABS POJEDZIE 200 km /h ale blizej mu do 180 , dzieki za odpowiedz nie zebym sie czepiał .. wiesz ja rozbilem w zimie za pług ale juz mi sie znudzilo to ! głownie kupowanie przedniego zderzaka +malowanie - gdyby nie ta zawiecha to bym sobie juz kupil nawigacje GPS , ale cos za coś !!! pozdrawiam ...
VAG
-
jaszczur
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: jaszczur » wt gru 05, 2006 19:21
Rafi1982, odnośnie twojego stukania,przyczyną moga byc klocki hamulcowe(złamana sprężyna dociskająca klocek)a sprawdzić to mozesz tak,że pojedź na najbliższą stacje diagnostyczna na stanowisko pomiaru amortyzatorów,i gdy podczas badania będzie słychać stuki to wciśnij pedał hamulca,wtedy będzie wiadomo,propnuję jeśli okaże sie to ściagnąć koło i zobaczyć,napisz mi jeszcze który rok prod.masz auta bo były 2 rodzaje hamulców
-
Rafi1982
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafi1982 » wt gru 05, 2006 20:35
jaszczur pisze:Rafi1982, odnośnie twojego stukania,przyczyną moga byc klocki hamulcowe(złamana sprężyna dociskająca klocek)a sprawdzić to mozesz tak,że pojedź na najbliższą stacje diagnostyczna na stanowisko pomiaru amortyzatorów,i gdy podczas badania będzie słychać stuki to wciśnij pedał hamulca,wtedy będzie wiadomo,propnuję jeśli okaże sie to ściagnąć koło i zobaczyć,napisz mi jeszcze który rok prod.masz auta bo były 2 rodzaje hamulców
rok produkcji to 1993. A co do sprezyny to gdzie tam jest sprezyna?? bo rozbieralem juz te zaciski ale nic nie widzialem podobnego do sprezyny. a jak jade i hamuje to raczej nic sie nie zmainia mam juz dosyc tego zawieszenia
(
GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))
-
lemax
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: lemax » wt gru 05, 2006 21:00
Witam,
moim zdaniem to tuleje metalowo-gumowe tylne przednich wahaczy,
po nich może być nic nie widać...trzeba przy podniesionym aucie wsadzić breche między wahacz a tuleje i sprawdzić czy nie jest rozwulkanizowane.
Nie sa to drogie rzeczy ale warto wydać pare zeta więcej i kupić porządne np.lemforder,
i najlepiej brać wersje tulei bez kołnierza bo to on najczęściej wali o wahacz, prawidłowo zamontować ...tak tak są tylko dwie pozycje kiedy tuleja jest prawidłowo zamontowana i w droge.
Dodam ze na naszych drogach zdarzało mi sięowe tuleje zmieniać wiosną i jesienią tego samego roku po przebiegu ok. 12 tys....
pozdrawiam,
Paweł
-
Rafi1982
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafi1982 » wt gru 05, 2006 21:16
lemax pisze:Witam,
moim zdaniem to tuleje metalowo-gumowe tylne przednich wahaczy,
po nich może być nic nie widać...trzeba przy podniesionym aucie wsadzić breche między wahacz a tuleje i sprawdzić czy nie jest rozwulkanizowane.
Nie sa to drogie rzeczy ale warto wydać pare zeta więcej i kupić porządne np.lemforder,
i najlepiej brać wersje tulei bez kołnierza bo to on najczęściej wali o wahacz, prawidłowo zamontować ...tak tak są tylko dwie pozycje kiedy tuleja jest prawidłowo zamontowana i w droge.
Dodam ze na naszych drogach zdarzało mi sięowe tuleje zmieniać wiosną i jesienią tego samego roku po przebiegu ok. 12 tys....
pozdrawiam,
Paweł
byly one wymienione na nowe i nic sie nie zmienilo nawet na 20 km i zalozone sa jakies niemieckie przynajmniej tak bylo na nich napisane madi in GERMANY
GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))
-
jaszczur
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: jaszczur » wt gru 05, 2006 22:11
Rafi1982, więc tak ty masz najprawdopodobniej hamulce starszego typu tzw vwII były one również w mk2 a do mk3 były pakowane do 94 roku,po tym roku były hamulce Gerlingnowszego typu,i tak do tych 1 mozna dokupić blaszki tzw zestawy naprawcze,w 2 zaś występują sprezynki które są wraz z klockami i stanowią całosc.Poznasz po tym jakiego typu masz hamulce jak skrecisz kołem na max i zobaczysz jak mocowany jest zacisk w tym 1 sa mocowania na imbusy a w tym 2 na klucz nr13
-
Rafi1982
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafi1982 » śr gru 06, 2006 10:01
jaszczur pisze:Rafi1982, więc tak ty masz najprawdopodobniej hamulce starszego typu tzw vwII były one również w mk2 a do mk3 były pakowane do 94 roku,po tym roku były hamulce Gerlingnowszego typu,i tak do tych 1 mozna dokupić blaszki tzw zestawy naprawcze,w 2 zaś występują sprezynki które są wraz z klockami i stanowią całosc.Poznasz po tym jakiego typu masz hamulce jak skrecisz kołem na max i zobaczysz jak mocowany jest zacisk w tym 1 sa mocowania na imbusy a w tym 2 na klucz nr13
wiec ja mam na imbusa
i jezeli chodzi o te blaszki to sa zalozone na 100% poniewaz dopiero tzn jakies miesiac temu wymienialem na nowe i sps przy hamowaniu jadac po nie rownej drodze i nic sie nie zmienia
co grat a wszyscy tak chwala tego golfa ale no dobra to tylo zawieszenia wczesniej jezdzilem RENAULT 19 i nie wlozylem w nia nawet 100zl nie liczac kosztow typu wymiana oleju czy paska rozrzadu a rocznik i przebig ten sam i tamtym autem zrobilem 7 x tyle km co golem ehh... dzieki za pomoc
GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))
-
r32golf
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
- Lokalizacja: kraków
-
Kontakt:
Post
autor: r32golf » śr gru 06, 2006 22:36
MASAKRA . mi tłukło jak hamowalem wlasnie , wina blaszek ...? wiesz co mi np tlucze zderzak który ma poluzowany (pieprzony laminat ) NAPRAWDE CIĘŻKI TEMAT JESLI MASZ WSZSYTKO W ZAWIESZENIU ZROBIONE / A MOZE MASZ ZERWANĄ SIATKE PRZY KATALIZATORZE ? ALBO ZLE ZAMONTOWANE TE ŁOŻYSKA AMORKA . I DON'T KNOW ?
VAG
-
Rafi1982
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 11, 2006 02:19
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafi1982 » czw gru 07, 2006 09:22
r32golf pisze:MASAKRA . mi tłukło jak hamowalem wlasnie , wina blaszek ...? wiesz co mi np tlucze zderzak który ma poluzowany (pieprzony laminat ) NAPRAWDE CIĘŻKI TEMAT JESLI MASZ WSZSYTKO W ZAWIESZENIU ZROBIONE / A MOZE MASZ ZERWANĄ SIATKE PRZY KATALIZATORZE ? ALBO ZLE ZAMONTOWANE TE ŁOŻYSKA AMORKA . I DON'T KNOW ?
w piatek rozbieram od nowa zawieszenie i bede je przegladal zakupilem tez nowe amorki mam nadzieje ze to pomoze ale bede raz jeszcze sprawdzal gumka po gumce czy cos nie jest zalozone na odwrot i ok poniedzialku napisze czy juz zrobione czy nie a jak nie do go wysadze w powietrze
Pozdrawiam
[ Dodano: 09 Gru 2006 10:14 ]
Witam
)
wiec juz portadzilem sobie z tym wstretnym pukaniem wymienilem amortyzatory i nastala cisza
ale jak zrobie wiecej km i zacznie znowu pukac to was poinformuje
Pozdrawiam Rafi1982
GOLF III 1.8 ABS 90PS
Zycze szerokosci :)))
-
piotrs67
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt mar 06, 2007 21:43
- Lokalizacja: Bielawa
-
Kontakt:
Post
autor: piotrs67 » sob maja 12, 2007 13:01
Nom mój golf też coś skrzypi jak skręcam, wymieniłem tuleje na wahaczach ale to nic nie pomogło. Ostatnio przy 280km/h zauważyłem lekkie drgania(jaskieś puki), nie wi9em czym to jest spowodowane, być może nierównością drogi po której jechałem, podzielcie się swoim doświadczeniem...
-
driver 21
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 21:43
- Lokalizacja: okolice Wrocławia
Post
autor: driver 21 » śr maja 23, 2007 12:27
piotrs67 pisze:Nom mój golf też coś skrzypi jak skręcam, wymieniłem tuleje na wahaczach ale to nic nie pomogło. Ostatnio przy 280km/h zauważyłem lekkie drgania(jaskieś puki), nie wi9em czym to jest spowodowane, być może nierównością drogi po której jechałem, podzielcie się swoim doświadczeniem...
Sorki kolego ale jakim ty golfem jechales 280 km/h?
Chyba ze mialo byc 180
Bo widze ,ze masz golfa 1.8 GT
-
adamasio
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:31
- Lokalizacja: Cieszyn (DzięgielóVW)(VWisła)
-
Kontakt:
Post
autor: adamasio » czw maja 24, 2007 08:56
to chyba bylo 1.8 R GTI jakieś
Moja pierwsza fotoporada
Zapraszam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1483826#1483826
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości