MK III jaka temperatura ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn lis 20, 2006 20:28

drill pisze:u mnie w golfie3 1.8aam podobnie... w miescie spokojnie dochodzi do 90stopni ale na trasie trzyma 70...
wygląda to na ciągle otwarty termostat gdy jedziesz po mieście przepływ pow. przez chłodnicę jest wolny i temp. skacze do 90 a w trasie wyzsze prędkości = szybszy przepływ powietrza przez chłodnicę i wtedy temp spada. (i w tym miejscu termostat powinien się przymknąć)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 20, 2006 20:49

Ja już przerabiałem ten temat w swoim 2E. Też mi tak spadała do 70 przy szybszej jeździe. Zmieniłem termostat i teraz spada do 80, zmieniłem drugi raz i dalej 80. Więc pomierzyłem termometrem czy dobrze wskaźnik pokazuje, i prawie dobrze, troszke o jakiś 5 stopni zaniża. Ale w końcu przecież płyn schłodzony z chłodnicy trafia do silnka przez króciec w którym jest czujnik temperatury, więc jak sie te 10 stopni temperatura obniży na wskaźniku, to nie oznacza, że temperatura całego silnika spada. Więc bez przesady. Proponuję przyjąć, że spadki temperatury poniżej 70 stopni wskazują że termostat jest już do wyminay, a powyżej tego - olać sprawę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zoork
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 18:05
Lokalizacja: WLKP

Post autor: zoork » pn lis 20, 2006 20:52

Ja miesiąc temu wymieniałem termostat 1.6 ABU na wahlera temp. 86 lub 87 nie pamiętam teraz dokładnie był od diesla chyba (gościu pomylił się w sklepie) niechciało mi się latać znów do sklepu bo zauważyłem dopiero przy montażu. Obecnie temperatura dochodzi do 90 stopni, wczoraj stałem wieczorem w korku i powyżej 90-100 załączył się wentylator i schłodził trochę poniżej 90. Wcześniej miałem tak jak wy max 70-80. Podstawa sprawdźcie dolny wąż przy jakiej temperaturze robi się ciepły.


Pozdrawiam
ZOoRK

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » pn lis 20, 2006 21:08

A ja sie podepne, po wymianie na verneta mam tem.90 trasa natomiast gdy tylko sie zatrzymam wskazowka w mega szybkim tempie idzie wyzej do ok 97stopni i wlacza sie wiatrak? czy tak moze byc ??



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn lis 20, 2006 21:26

MaciejW pisze:A ja sie podepne, po wymianie na verneta mam tem.90 trasa natomiast gdy tylko sie zatrzymam wskazowka w mega szybkim tempie idzie wyzej do ok 97stopni i wlacza sie wiatrak? czy tak moze byc ??
jest OK


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » wt lis 21, 2006 15:42

zoork pisze:Podstawa sprawdźcie dolny wąż przy jakiej temperaturze robi się ciepły.
No właśnie kiedy powinien robić się ciepły. Dzisiaj przejechałem się kawałek i górny wąż gorący dolny też w podobnej tem. Tem silnika ok. 70 st. Jestem prawie przekonany, że to termostat. Czy mam rację.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 411 gości