Post
autor: Lipek81 » pt gru 08, 2006 21:14
bodzio_j, nie chodzi mi o to, żeby założyć obrotomierz, ale o to, że kolega Panter, pytał się, jaki ma indeks, mając silnik 1.6. Napisałeś mu, że 950.
Ja mam 1.6 i mam indeks 935 i także wyskalowany do 200km/h. Z moich sprawdzeń wynika, że mój golf rzeczywiście mógł opuścić fabryke z takim licznikiem. Chodzi mi o to, że golfy z silnikami 1.6 mogą mieć różne indeksy - Ty piszesz, że 950, ja mam w swoim 935. Owszem, może być tak, że ktoś coś poprzekładał, albo po prostu mogły być golfy 1.6 z takim licznikiem.
Co do Twojej propozycji sprawdzenia licznika przebiegu - owszem, są to jakby oddzielne mechanizmy, ale będące jednym zespołem - jeżeli licznik przebiegu jest 935, to i prędkościomierz musi być dostosowany do tego przełożenia. Oczywiście, można jeszcze przyjąć sytuację, że ktoś grzebał w moich licznikach, rozebrał mechanizm licznika kilometrów i poprzekładał zębatki, następnie zamienił tarczę licznika na taką, co ma napisane 935 nad przyciskiem kasowania kilometrów. Wtedy mógłby rzeczywiście uzyskać coś takiego, że prędkościomierz przystosowany jest do przełożenia 950, a licznik przebiegu do 935. Tylko po co miałby to ktoś robić? Jezeli już, to wymieniłby prędzej cały licznik (tzn. zespół zawierający w sobie prędkościomierz i licznik kilometrów), ale wtedy prędkościomierz by kłamał.
Ale jeżeli będzie okazja, to oczywiście licznik przebiegu też sprawdzę.
Druga sprawa jest taka, że piszesz, że ślimak w skrzyni też jest ważny - oczywiście, że jest niektórzy mają go przystosowanego do przełożenia 950, a ja mam do 935.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.