to tylko taki króciec z dziurą w środku a nie przewód.Lipek81 pisze:przewód od dołu
[mk2] 1.6 PN - Co to za puszka na prawym błotniku?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No ok, to w takim razie po co jeden z tych przewodów wychodzących z góry idzie do filtra powietrza? Przecież ten dolny też mogłby być z nim połączony.
Drugie pytanie - jak dokonywane jest przełączanie kierunku działania tego filtra?
Drugie pytanie - jak dokonywane jest przełączanie kierunku działania tego filtra?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bo sie pomieszały dwa tematy. W trójce jest elektozawór sterowany przez komputer, dwa wężyki od góry i dziura od dołu. a W PN-ce jest sterowanie podciśnieniem i stąd doatkowy przewód.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nie chce zakładać nowego tematu prosze o pomoc w sprawie pochłaniacz par paliw u mnie idą 2 werzyki jeden czarny, drugi przezroczysty z elektyrykom do niego podłączoną no i ten właśnie mam pekniety. Czy to wpływa ujemnie na prace silnika bo obroty są wysokie na luzie jak mam rozgrzany a włanczam 1 ruszam to spadają i szarpie silnik dopiero jak dam gaz to jedzie dodam że mam 1.8 gt RP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Najlepiej wymienić wężyk i się przekonać... Ale to chyba nie to - z tego co udało mi się znaleźć w internecie, to pochłaniacz działa tak, że jak silnik pracuje, to powietrze jest jakby przez niego zasysane i wypełnia pustą przestrzeń w baku, po wypalonej benzynie, jak silnik zgaszony, to on zaczyna pracować w drugą stronę - jeżeli samochód jest tankowany, to przez niego ucieka powietrze ze zbiornika. Tak myślę - ale oczywiście mogę się mylić....
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Co do porządku pod maską, to rzeczywiście, w przypadku silnika PN może być ciężko - kupa kabli, wężyków. Kiedyś myślałem też, żeby to uporządkować. Można by np. przedłużyć niektóre wężyki, tak, żeby szły inna drogą, bardziej taką "geometryczną". Można by też wykorzystać niektóre spinki, zaczepy i wężyki z golfa mkIII - np. ten od zbiornika wyrównawczego - w mkII idze do chłodnicy, w mkIII do króćca.. W mkIII jakoś ładniej to wygląda. Przeowdy można by przedłużyć i puścić inną droga itp.
Ale ogólnie nie terza od razy wywalać elementów - można je po prostu poprawić.
Ale ogólnie nie terza od razy wywalać elementów - można je po prostu poprawić.
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 12:20 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
Ta rurka co idzie z baku to ją powinienem gdzieś wystawić, żeby z niej mogły opary uchodzić tak? I na nią jakiś filterek dać tak?
Ta rurka co wychodzi z tyłu gaźnika ma być połączona z tą co wychodzi po prawej stronie? Patrząc od przodu auta.
A po co to? Zmierzam małymi kroczkami ku clean look pod maską
Ta rurka co wychodzi z tyłu gaźnika ma być połączona z tą co wychodzi po prawej stronie? Patrząc od przodu auta.
A po co to? Zmierzam małymi kroczkami ku clean look pod maską
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 457 gości