Post
autor: djmlody » czw paź 12, 2006 12:08
Cześć wam byłem dziś u mechanika i dla przypomnienia podam jakie miałem ciśnienie przed samą wymiana pierścieni podam od strony rozrządu
1 20
2 20
3 12 a czwartego już nie mierzyłem teraz po wymianie pierścieni i po przejechaniu 600km mam takie
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Miałem wczesny zapłon i prawdopodobnie mam pompę wytryskową do wymiany bo już nie tworzy dobrego ciśnienia i nie da rady rozdzielać paliwa przy wysokich obrotach na wszystkie wtryski i ponoć dlatego mam taki efekt ze jak dodam gazu do końca i puszcze gaz to na wolnych obrotach mi ostro trzęsie się silnik
[ Dodano: 14 Paź 2006 18:53 ]
Cześć wam a czy ktoś się orientuje dlaczego może passat w dalszym Ciągu Smolic na niebiesko jak się go lekko przy gazuję ?? Przecież sprężanie mam chyba póki co dobre dalej mam problem z rana przy ruszaniu silnik się trzęsie co może być tego objawem??? I dlaczego może z niego śmierdzieć tak spalinami ostro??? No i dosc duzo pali jeszcze przed regulacja zaplonu wlalem 8 l i przjechalem tylko 80 km po miescie