[MK2 TD] Końcówki wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt paź 06, 2006 17:11

Cinek, tak jakoś ;) Ja polecam Boscha !! A może ktoś wie czy da radę tymi podkładkami zwiększyć ciśnienie np. 160 barów i czy to coś da przy seryjnej pompie??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt paź 06, 2006 21:28

da rade, tylko czy pompa da rade nabić większe ciśnienie.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

jasmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 02, 2006 17:44
Lokalizacja: Ścinawa

Post autor: jasmar » pt paź 06, 2006 21:38

Szlifowane były jeszcze gniazda zaworowe, ale masz racje-przedłużenie życia silnika. A skąd 80 KM, chyba się pomyliłem bo 80 KM było z intercoolerem, a ja go nie mam. Mam za to największą turbinę - K24. Jeśli bez intercoolera nie było 80 KM to ja nie mam 80 tylko 70, pomyłka. Myślałem, że z największą turbiną jest 80 KM.

[ Dodano: 06 Paź 2006 21:38 ]
Potwierdzam, że można zwiększyć ciśnienie podkładkami.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt paź 06, 2006 22:12

vw_vandal pisze:Cinek, tak jakoś ;) Ja polecam Boscha !! A może ktoś wie czy da radę tymi podkładkami zwiększyć ciśnienie np. 160 barów i czy to coś da przy seryjnej pompie??
1.nowa pompa ma ciśnienienie graniczne 1000 bar! (cytat za vw diesel net-tak jest specyfikacja boscha)
2.pompa po regeneracji głowicy średnio 500-800 bar (potwierdzone przez pompiarza)
3. graniczna praca pompy (do pracy ciągłej !!) to 80-100% czyli max.310 bar!
4. po zmianie podkładek na wyższe ciśnienie zmieni się też kąt rozpylania!!! A to ważne dla fortkamery i świec!
robiłem testy w JP, przy obniżeniu do 110 bar na nowych końcówkach leje!!!! po przekroczeniu 170bar siał w każdą stronę!! Więc jak chcesz zwiększyć to musisz dobrać inne końcówki...........tylko nie wiem od czego bo pośredni wtrysk skończył się na 170 barach...........



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt paź 06, 2006 23:29

jak juz sie zmienia koncowki to mozna pomyslec o takich z SB/RA. Na vwdiesel strasznie sie takimi podniecaja i pakuja do czego tylko sie da, do 1.9 td tez, nazywaja je "gtd nozzles" ;) symbol chyba DN0SD274


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob paź 07, 2006 09:07

marek29, zaprzal, dzięki bo w tym mięsiącu wymieniam końcówki nawet jak nie leją ;) zrobiłem na nich prawie 100 tyś należy im się odpoczynek ;) Czyli wystarczy kupić końcóweczki od SB/RA??

[ Dodano: 07 Paź 2006 10:11 ]
Chłpaki sprawdziłem ofertę InterCarsu są te końcówki wtrysków firmy Wuzethum ale w opisie pisze, że ciśnienie 155 bar !! I przeglądnęłem silniki 1V, JR, i SB i każdy ma inne końcówki, czy to wpłynie na silnik jak założę te od SB i podniosę ciśnienie do 160 bar??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » sob paź 07, 2006 19:41

Pisałem już na ten temat. U nas tylko od 1,6td 1V (297) to samo co 1,9d(inna fortkamera!)
Niewiem czy głowca 1,9D i TD jest taka sama (nie mam ETKI) ,ale jeżeli tak jest to CAŁE pistolety od 1,9 TD i pompa od RA/SB (wyższa wydajność pompy-inna średnica tłoka!)
To może dać efekt w 1V.Możesz założyć wtryski 294 ale mają inny kąt rozpylania pasujący do JP i JR.W 1V jest inny!!!Będziesz zmiieniał często świeczki ,bo wtryski nie będą "pryskać" na czubek tylko w okolicach środka świecy (w zimie ciężki rozruch).
293 (JP,JR) i 294 (RA i SB) różnią się tylko średnicą otworu rozpylającego.297 to inny kąt rozpylania i otwór pośredni pomiędzy 293 i 294.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 07, 2006 22:23

marek29, a 274?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob paź 07, 2006 22:45

Ja tam sobie jeżdżę na SD274, takie katalogowo idą do SB.
A tu nr w/g programu (film) - wtryski_SB



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz paź 08, 2006 10:35

Coraz bardziej wątpie w tego 1V za dużo rzeźby się przy nim robi !!! Chyba założe to co mam i jakoś to będzie do wiosny, a na wiosne chyba zakupie 1.9 TD.

zaprzal, uszczelka z 1.9 TD też nie podejdzie bez rzeźby :(


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 08, 2006 10:37

vw_vandal, co trzeba zmieniac?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz paź 08, 2006 10:39

zaprzal pisze:co trzeba zmieniac?
nie rozumiem o co chodzi??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 08, 2006 10:54

vw_vandal pisze:zaprzal, uszczelka z 1.9 TD też nie podejdzie bez rzeźby
co trzeba zrobic zeby podeszla?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz paź 08, 2006 11:01

zaprzal, nie zastanawiałem się ale nie które otwory są inne i troche przesunięte, a do tego średnica tłoka w 1.9 td jest większa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości