Regeneracja Turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt wrz 22, 2006 14:51

tylko skad mam wiedziec ze jest ona 100% nowa i sprawna??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt wrz 22, 2006 15:36

Szkoda że nie napisałes jakie są objawy bo jeśli puszcza olej do wydechu albo do strony ssącej to rozumiem - trzeba ja regenerować ale jeśli auto nie mam mocy to moze tylko kierownice są zablokowane i szkoda kasy na regeneracje.



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pt wrz 22, 2006 16:29

A skad wiesz czy ma turbine ze zmienna geometria?? Jezeli chodzi o wycciek oleju w tlumik badz na ssanie to tez nie zawsze jest wina turbiny :P Czesto jest tak ze jest zapchany filtr powietrza i turbina juz zasysa olej z odmy, albo uszczelniacze na popychaczach czy nie sa walniete?? Ustalisz takie zeczy na samochodzie?? Bo ja jako mechanik TURBO nie jestem w stanie. Jezeli chodzi o zaklad w ktorym pracuje to jest na ulicy KOŚCIELNEJ 6. Koszt zalezy od stanu. Zawsze wstawiamy turbiny na stanowisko zeby sie dowiedziec czy napewno leje. Koszt sprawdzenia to okolo 150+VAT (nie jestem w 100% pewien).



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt wrz 22, 2006 17:02

Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pt wrz 22, 2006 17:13

ventil pisze:Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...
Dokladnie tak jak mowisz. Jezeli chodzi o zapieczona geometrie to przy opcji SPRWADZANIA szczelnosci czyszczenie kolektorow jest wliczone w cene (150 + ewentualnie VAT jak kto bierze na faktore)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 22, 2006 17:46

ventil pisze:Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią
nawet na 100 % jest to podobnie jak AFN 110 km na pompie VP
ventil pisze:moze tylko kierownice są zablokowane i szkoda kasy na regeneracje
jak robiłem diagnoze dynamiczna temu golfu to wskazywało wszytsko na zapieczone kierownice...tym bardziej że poprzedni właściciel niemiec miał podobno 3,8 L na 100km srednie spalania na MFA :)

ja poleciłem coby skoczył do evolution na czyszczenie ...ale mozna przeciez kupic nowe turbo ... i z bani :P



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt wrz 22, 2006 17:49

marcinoGTI,
Czy trzeba się umawiać na termin i ile to trwa.
Chodzi mi o sprawdzenie i wyczyszczenie kolektorów?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pt wrz 22, 2006 18:40

Dobrze by bylo zebys zadzwonil i sie umowil zeby nie bylo tak ze przyjedziesz i bedziesz czekal cholera wie ile a jak jestes umowiony na konkretna godzine to niema problemu musza Cie przyjac. Sprawdzenie i oczyszczenie kolektorow trwa okolo 2 do 3 godzin. Tylko problem polega na tym ze musisz miec wymontowana turbine bo my niemamy warunkow, nawet glupiego kanalu.



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » pt wrz 22, 2006 22:15

Pytanie podobne tylko chodzi o Kraków. Macie może jakieś namiary ??

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » pt wrz 22, 2006 22:57

cowboy, witam kolego widziałem dziś na stronce youtube.com filmik z twoim golfem na jednym filmie chyba regulujecie doładowanie turbo czy masz zamontowany mbc manual boost control bo szukam informacji jak to działa i jakiś cięzko mi idzie a mam taki problem ze moje dmucha do 1,6 a chciałbym ograniczyć do 1,1.


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
korsarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 25, 2005 22:02
Lokalizacja: Frampol
Kontakt:

Post autor: korsarz » sob wrz 23, 2006 19:12

siema ja ma takie oytanie co do objawow, moja turbinka wczesniej chodziła cichutko potem pojawiło sie swiergotanie a tera nagle zaczela tak buczec i bardzo to słychać, czy to jest objaw zuzycia???
Ostatnio zmieniony śr wrz 27, 2006 09:18 przez korsarz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Regeneracja Turbiny

Post autor: Razal » sob wrz 23, 2006 20:09

zygimar pisze:Witam

Gdzie we Wrocławiu są dorzy fachowcy od regeneracji turbin TDI

Dlaczego akurat Wrocław ??

Słyszałem że super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.

Zajmują się tylko sprężarkami :)

Pozdroooooooooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz wrz 24, 2006 00:17

Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » ndz wrz 24, 2006 08:29

Corvax pisze:
Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/
Przyda się Corvax :) Twoja opinia ....

Pozdrooooooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości