[mk3] Czy zegary z 1.8 97 rok podejdą do 2.0 8v z 1994 roku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt wrz 19, 2006 18:27

no to daruj sobie je i szukaj z MFA
No szkoda by było rezygnować z MFA skoro już je posiadasz....


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » wt wrz 19, 2006 19:25

A czy zegary w golfier są na tryle rozbieralne że mógłbym sobie przełożyć tylko tarcze i wskazówki czy to ise nie da??

[ Dodano: 19 Wrz 2006 19:27 ]
A nie pisałem że potrzebuje z MFA bo myślałem że w temacie napisałem że to GTI Edition :)


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt wrz 19, 2006 19:35

Afrodyzjusz pisze:A nie pisałem że potrzebuje z MFA bo myślałem że w temacie napisałem że to GTI Edition
Hehe - no nie nie napisałeś :pub:
Afrodyzjusz pisze:A czy zegary w golfier są na tryle rozbieralne że mógłbym sobie przełożyć tylko tarcze i wskazówki czy to ise nie da??
Spokojnie się da - tylko tutaj pamiętaj że cyferblaty które przekładasz muszą być identycznie wyskalowane jak te które podmieniasz.
Jak miałeś prędkościoomież np. do 220 a same tarcze włożysz wysklaowane do 240 - to zapomnij że to będzie właściwą prędkość pokazywać.
Z zegarami jest tak, że jak wymieniasz całe to będą dobrze wskazywać bez względu na to do jakiej prędkości są wyskalowane.
Jak wymieniasz same cyferblaty (co jest bardzo proste) to niestety muszą być identycznie wyskalowane jak popdmieniane żeby prawidłowo wskazywały.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » wt wrz 19, 2006 19:37

W moim gti są chyba do 220 wiec nie powinno być jakichś większych przekłamań bo te też sa do 220 no a z obrotomierzem może być większy problem bo w 2.0 sie wyżej kręci niz 1.8 ale obaczym. dzieki wielie za pomoc


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pt paź 06, 2006 20:40

przed zakupem licznika ze srebrnymi tarczami sprawdz producenta licznika bo jezeli jest inny to bedziesz mial problem przelozeniem tych tarcz do swego licznika
nie radze ci próbowac zdejmowania wskzówek w licznikach MotoMeter bardzo łatwo je uszkodzic w liczniach VDO schodza bez problemu wtedy kupujesz taki licznik przekładasz same tarcze i wskazówki na swoja plyte i masz licznik ze srebrnymi tarczami
przy zakupie zwróc uwage czy licznik jest od 0 czy od 20 i na ilu sie konczy 220 czy 240


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości