Golf 3 TD wetylator chłodnicy włancza sie przy 60-80 stopni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem juz rozwiazany cienkie kable były przetarte i złonczone luźno od czujnika na górnej rurze od chłodnicy u mnie ten czyjniuk odpowiada za "awaryjny" 2 bieg teraz wszystko oki
pozdr
[ Dodano: 17 Wrz 2006 20:25 ]
Kurde jednak jeszcze jest problem chociaz juz sie nie włanczaja tak często jednak się włanczaja na 2 biegu jak odłoncze ten kabel od czyjnika na górnej rurze to witraki sie wyłanczają czyli znaczy ze czujnik podaje impuls(czyżby sie silnik przegrzewał??????
Na wskaźniku temp pokazuje cały czas 80 C i nic wiecej a rura dolna juz robi sie ciepła
czyżby czujniki źle wskazywały???
[ Dodano: 17 Wrz 2006 20:28 ]
PS wskazówka temp idzie na rozgrzanym silniku bardzo powoli trzenba długo czekać aby do 80 doszło i nic dalej moze jedna ten czujnik jest walniety???????
pozdr
[ Dodano: 17 Wrz 2006 20:25 ]
Kurde jednak jeszcze jest problem chociaz juz sie nie włanczaja tak często jednak się włanczaja na 2 biegu jak odłoncze ten kabel od czyjnika na górnej rurze to witraki sie wyłanczają czyli znaczy ze czujnik podaje impuls(czyżby sie silnik przegrzewał??????
Na wskaźniku temp pokazuje cały czas 80 C i nic wiecej a rura dolna juz robi sie ciepła
czyżby czujniki źle wskazywały???
[ Dodano: 17 Wrz 2006 20:28 ]
PS wskazówka temp idzie na rozgrzanym silniku bardzo powoli trzenba długo czekać aby do 80 doszło i nic dalej moze jedna ten czujnik jest walniety???????
no właśnie u mnie ten czujnik awaryjny jest w innym miejscu pokaząłem Ci na 1 zdjeciuV12 pisze:Problem juz rozwiazany cienkie kable były przetarte i złonczone luźno od czujnika na górnej rurze od chłodnicy u mnie ten czyjniuk odpowiada za "awaryjny" 2 bieg teraz wszystko oki
i on właśnie odpowiada za ten 2 bieg
możliwe że Ci źle pokazuje, może temrostat Ci otwiera przy 74 stopniach CV12 pisze: [ Dodano: 17 Wrz 2006 20:25 ]
Kurde jednak jeszcze jest problem chociaz juz sie nie włanczaja tak często jednak się włanczaja na 2 biegu jak odłoncze ten kabel od czyjnika na górnej rurze to witraki sie wyłanczają czyli znaczy ze czujnik podaje impuls(czyżby sie silnik przegrzewał??????
Na wskaźniku temp pokazuje cały czas 80 C i nic wiecej a rura dolna juz robi sie ciepła
czyżby czujniki źle wskazywały???
mi zanim załączy wentylator też długo czekam jednak czujnik dość szybko zaczyna wskazywać stosowną temperaturę ...V12 pisze: PS wskazówka temp idzie na rozgrzanym silniku bardzo powoli trzenba długo czekać aby do 80 doszło i nic dalej moze jedna ten czujnik jest walniety???????
Dzis miezyłem termometrem specjalnym temp cieczy i wszystko jest ok z silnikiem i termostatem otwiera sie przy 87 pierwszy bieg wyntylatora włancza sie przy ok 95 C czyli czujnik w hłodnicy ok ale ten czujnik w rurze gumowej nie stety kaput włancza juz przy 85 2 bieg wiatraka a czujnik wskazówki temp tez taki sobie bo zaniża o ok 8 stopni wymienie jutro te czujniki i sie zobaczy powinno być ok naj ważniejsze ze silnik nie jest przegrzany
pozdr
pozdr
a jednak czujnik temperatury na rurze ja kupowałem w sobote do mojego TD 92r. 4 biegunowy kosztował niecałe 30złV12 pisze:Dzis miezyłem termometrem specjalnym temp cieczy i wszystko jest ok z silnikiem i termostatem otwiera sie przy 87 pierwszy bieg wyntylatora włancza sie przy ok 95 C czyli czujnik w hłodnicy ok ale ten czujnik w rurze gumowej nie stety kaput włancza juz przy 85 2 bieg wiatraka a czujnik wskazówki temp tez taki sobie bo zaniża o ok 8 stopni wymienie jutro te czujniki i sie zobaczy powinno być ok naj ważniejsze ze silnik nie jest przegrzany
pozdr
ale też mam wątpliwości co do jego wskazań, chyba że zmienię płyn chłodniczy (bo mam teraz wode )
[ Dodano: 17 Wrz 2006 20:28 ]
PS wskazówka temp idzie na rozgrzanym silniku bardzo powoli trzenba długo czekać aby do 80 doszło i nic dalej moze jedna ten czujnik jest walniety???????[/quote]
prosze sprawdzić centralkę czujników która znajduje sie pod zbiorniczkiem też mam ten problem wymieniłem wszystkie czujniki termostat pompę i chłodnicę niestety nadal wiatraki najpierw chodzily na wysokich obrotach przy 60/80 sopniach potem przy karzdym przekrenceniu kluczyka
niestety takiej centralki nie można kupic na żadnym szrocie a jeśli już ją kupisz z reguły jest zepsuta koszt nowej to około 529 złoty (cena w inter carsie warszawa zamiennik)
jednak istnieje możliwośc naprawy tylko trzeba znaleźć zdolnego elektryka koszt naprawy tej centralki to okolo 100/150 złoty
PS wskazówka temp idzie na rozgrzanym silniku bardzo powoli trzenba długo czekać aby do 80 doszło i nic dalej moze jedna ten czujnik jest walniety???????[/quote]
prosze sprawdzić centralkę czujników która znajduje sie pod zbiorniczkiem też mam ten problem wymieniłem wszystkie czujniki termostat pompę i chłodnicę niestety nadal wiatraki najpierw chodzily na wysokich obrotach przy 60/80 sopniach potem przy karzdym przekrenceniu kluczyka
niestety takiej centralki nie można kupic na żadnym szrocie a jeśli już ją kupisz z reguły jest zepsuta koszt nowej to około 529 złoty (cena w inter carsie warszawa zamiennik)
jednak istnieje możliwośc naprawy tylko trzeba znaleźć zdolnego elektryka koszt naprawy tej centralki to okolo 100/150 złoty
co centralka dawaj tu zdjęcie o czym Ty mowisz, to chyba nie nazywa się centralką ...gugi pisze: prosze sprawdzić centralkę czujników która znajduje sie pod zbiorniczkiem
domyślam się o czym mówisz (ale muszę miec fotkę ) i powiem Ci że mozna to obejść tylko trzeba obadać które kable i co prowadzą albo zmienić tą "centralkę" ... na najzwyklejszy dość mocny przekaźnikgugi pisze:
też mam ten problem wymieniłem wszystkie czujniki termostat pompę i chłodnicę niestety nadal wiatraki najpierw chodzily na wysokich obrotach przy 60/80 sopniach potem przy karzdym przekrenceniu kluczyka
jak przyjedziesz do mnie to za 100zł Ci zrobię powiedzmy na miejscu pasuje ?gugi pisze: niestety takiej centralki nie można kupic na żadnym szrocie a jeśli już ją kupisz z reguły jest zepsuta koszt nowej to około 529 złoty (cena w inter carsie warszawa zamiennik)
jednak istnieje możliwośc naprawy tylko trzeba znaleźć zdolnego elektryka koszt naprawy tej centralki to okolo 100/150 złoty
[jak przyjedziesz do mnie to za 100zł Ci zrobię powiedzmy na miejscu pasuje ?[/quote]
to daj mi namiar do ciebie na mejla fisio311@interia.pl jezeli będzie to w okolicach wawy to nie ma sprawy jestem gotów ponieśc taka cene za zrobienie tego.
Bo kilku mechaników nawet nie potrafiło mi powiedziec co jest przyczyna sam do tego doszedłem tylko niemam 100% pewnosci dlatego napisalem by to sprawdzić.
to daj mi namiar do ciebie na mejla fisio311@interia.pl jezeli będzie to w okolicach wawy to nie ma sprawy jestem gotów ponieśc taka cene za zrobienie tego.
Bo kilku mechaników nawet nie potrafiło mi powiedziec co jest przyczyna sam do tego doszedłem tylko niemam 100% pewnosci dlatego napisalem by to sprawdzić.
niestety do W-wy mam 225km ! chyba że do siostry będe sie wybierał to wtedy owszem możemy gdzie na mokotowie sie spotkaćgugi pisze:to daj mi namiar do ciebie na mejla fisio311@interia.pl jezeli będzie to w okolicach wawy to nie ma sprawy jestem gotów ponieśc taka cene za zrobienie tego.RobertP pisze:jak przyjedziesz do mnie to za 100zł Ci zrobię powiedzmy na miejscu pasuje ?
Bo kilku mechaników nawet nie potrafiło mi powiedziec co jest przyczyna sam do tego doszedłem tylko niemam 100% pewnosci dlatego napisalem by to sprawdzić.
ale kiedy to nie wiem ...
próbuj weź na zdrowy rozum jak przepiegają prądy po kabelkach, skąd są "sygnały" podawane na wentylator albo sobie rozrysuj ...
a wyciagaleś tą opisywaną przez Ciebie "centralkę" z gniazda ... ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości