[MK3 1.8 ABS] jak wymienic pasek rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
- Samael
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:30
- Lokalizacja: się bierze światlo w lodówce?
szybkie pytanko: sruba mocujaca kolo pasowe na walku razrzadu ma gwint prawy czy lewy?
jezeli prawy to nie wiem co sie dzieje ale odkrecic jej sie nie da, wykonalem przyrzad na wzor tego z ksiazki i nie moge tej sruby odkrecic.
EDIT: Sruba ma gwint prawy, przyrzad sprawuje sie bardzo dobrze
jezeli prawy to nie wiem co sie dzieje ale odkrecic jej sie nie da, wykonalem przyrzad na wzor tego z ksiazki i nie moge tej sruby odkrecic.
EDIT: Sruba ma gwint prawy, przyrzad sprawuje sie bardzo dobrze
Ostatnio zmieniony wt wrz 12, 2006 19:56 przez Samael, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
zdecydowalem sie wczoraj na wymiane paska i uzylem jak pies w deszczu , 1 problem to odpowiedni klucz , potem walczylem kilka godzin z odkreceniem sroby , blokowanie paska na walku glowicy zakonczylo sie zerwaniem zebow na pasku doslownie masakra
mialem dwa kompresorki jeden do 8 bar i klucz pneumatyczny ale i tez pupa tak mocno dokrecona sroba ze nawet nie drgnela , zrobilem inny kompresor i przy 16 barach sroba sie poddala , w sobote o 13 zaczolem odkrecac a dzis po 16 udalo mi sie ja odkrecic , i mowie sobie teraz to juz z gorki ale mylilem sie na rysunku ladnie bylo pokazane jak na dole sa znaki ustawione , tylko problem w tym ze w zaden sposob nie moglem podejzec czy znaki stoja jeden w drugi tyle co bylo widac to tylko z gory ale wiadomo ze dokladnie to sie z tej pozycji nie zobaczy , moze wina tego jest ze mam zawieszenie obnizone i dla tego od dolu nic ne moglem zobaczyc ? ale udalo sie jakos ustawic i jest teraz rakieta , chyba ktos wzesniej walnol sie o zabek lub dwa bo autko jest teraz bardziej dynmiczne
przestrzegam tych co maja checi sie brac a nie maja pneumatyka bo z srobami jest roznie i potem tylko zostanie pchanie do mechanika
Pozdrawiam
mialem dwa kompresorki jeden do 8 bar i klucz pneumatyczny ale i tez pupa tak mocno dokrecona sroba ze nawet nie drgnela , zrobilem inny kompresor i przy 16 barach sroba sie poddala , w sobote o 13 zaczolem odkrecac a dzis po 16 udalo mi sie ja odkrecic , i mowie sobie teraz to juz z gorki ale mylilem sie na rysunku ladnie bylo pokazane jak na dole sa znaki ustawione , tylko problem w tym ze w zaden sposob nie moglem podejzec czy znaki stoja jeden w drugi tyle co bylo widac to tylko z gory ale wiadomo ze dokladnie to sie z tej pozycji nie zobaczy , moze wina tego jest ze mam zawieszenie obnizone i dla tego od dolu nic ne moglem zobaczyc ? ale udalo sie jakos ustawic i jest teraz rakieta , chyba ktos wzesniej walnol sie o zabek lub dwa bo autko jest teraz bardziej dynmiczne
przestrzegam tych co maja checi sie brac a nie maja pneumatyka bo z srobami jest roznie i potem tylko zostanie pchanie do mechanika
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
A to ciekawe - wpływ luzu łożyskowania pompy na temperaturę pracy silnika.Fox 666 pisze:wymieniłem bo miała lekki luz i odrazu poprawiła się temp. pracy silnika
Może ktoś napisze pracę doktorską na ten temat
Sorry, ale nie mogłem sie powstrzymać
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości