[MK3] złamany uchwyt z gwintem - mocowanie pompy wspomagania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr wrz 06, 2006 13:14

elvis pisze:Cieszy mnie że dyskusja nabrała tempa :bigok:

Co do spawania to odpadło na początku z barku fachu w ręku i fachmana w pobliżu. A dojechać nie było jak bo bez pomy sie nie da (chyba, ciekawe jak to jest).

Czas naglił bo wyjazd był a nic innego w wielu skepach i hurtowniach nie było. Żagedn sprzedawca nie był w stanie mi nic polecić. Co oni tam robią w tych skalepach.... :? i za co biorą kase to ja nie wiem :x

Rozejrze sie za którymś ze specyfików albo na miejscu albo w Poznaniu.

Teraz zapytam przewrotnie czym usunąć distal :grin:

I jeszcze raz dzięki za pomoc :pub:
twarda szczotka druciana na wiertarce moze zbierze klej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 162 gości