Tdi w syncro/rallye?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 05, 2006 08:22

olozwirski pisze:Tylko co ze sprzeglem...
zależy od tego jakie to będzie TDI i czy będzie kręcone..

jeżeli będziesz miał silnik 1Z (90km) to tam masz sprzęgło 225mm i możesz wsadzić zestaw od VR-a i starcza do 400 NM....

jeżeli będziesz miał silnik AFN (110km) [nie widziałem wersji mk3 110km synchro ???] to tam masz koło dwumasowe i średnica 220mm też spokojnie do 350 NM bangla...

dobrze żeby dawcą był AGR (90km) ten silnik ma podobno pancerne sprzęgło...

jeśli będziesz miał TDI PD 130 km (np ASZ) to tam średnica jest 230 mm

masz już silnik TDI czy dopiero będziesz szukał?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt wrz 05, 2006 09:06

w jeden zecie są też sprzęgła 228 mm czyli takie jak w g60, stage I to tarcza i docisk sachsa do VR6 syncro.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 05, 2006 09:45

Trochim pisze:w jeden zecie są też sprzęgła 228 mm czyli takie jak w g60, stage I to tarcza i docisk sachsa do VR6 syncro.
machnąłem się chodziło mi 228mm i zamiennik od VR-a czyli na to samo wychodzi..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości