1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: psilos1 » sob kwie 29, 2017 20:54

Wtyczkę masz koło pompy wspomagania...
Przejrzyj ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=585114" onclick="window.open(this.href);return false;



Pandan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 31, 2016 11:57
Lokalizacja: Janów Lubelski

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: Pandan » ndz kwie 30, 2017 09:13

Jeszcze w kwestii przepływomierza - troszkę poczytałem różnych wątków i skoro nie ma reakcji po wypięciu wtyczki, zakładam że ECU korzysta z już zapisanych wartości. Jeżeli więc podmienię przepływkę z prawidłowo działającego silnika to czy wymagana jest jakaś adaptacja, przywrócenie wartości fabrycznych itp., czy wystarczy wpiąć p&p i efekt będzie od razu widoczny? oczywiście zakładając że faktycznie nastąpił zgon przepływomierza.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: marcin7x5 » ndz kwie 30, 2017 12:14

Na pompie wspomagania masz wtyczkę.



Pandan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 31, 2016 11:57
Lokalizacja: Janów Lubelski

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: Pandan » ndz kwie 30, 2017 13:26

Panowie, wtyczka czujnika wspomagania wypięta - żadnej widocznej zmiany, tym bardziej poprawy nie zauważyłem :rozpacz:
czyli póki co skupię się na przepływomierzu, jeszcze sprawa czujnika temperatury - zauważyłem wczoraj rozbieżność we wskazaniach pomiędzy vagiem a zegarami (na vagu zaniżało - na "oko" 15-20 st.)



Pandan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 31, 2016 11:57
Lokalizacja: Janów Lubelski

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: Pandan » pn maja 01, 2017 20:05

Cóż, moje dzisiejsze męczarnie zakończone sukcesem. Niestety przyznam się od razu że to co wyeliminowałem na wstępie okazało się (nie)stety przyczyną. Na szczęście żaden przepływomierz, tylko świeca na czwartym garze. Czepiłem się już w ostateczności a trzeba było od tego zacząć :rotfl:
Okazała się skubana kompletnie upalona - szok, mimo że niecały rok temu wymieniałem, po wstępnym "oskrobaniu" samochód odżył, aż mi się płakać zachciało...
Przy okazji czy to normalne że po zdjęciu fajki z cewki iskra bije na obudowę? mam tak na dwóch gniazdach, czy już myśleć o nowej cewce czy ignorować??
tymczasem pozdrawiam i dziękuję za wszystkie dotychczasowe wskazówki - sporo się douczyłem :pub:



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.6 AKL dwa błędy i "czkawka"

Post autor: marcin7x5 » pn maja 01, 2017 22:28

Skoro wyciągniesz przewody z gniazda cewki to gdzies ta iskra musi skoczyć. Gorzej jak zacznie skakać przy wpiętych przewodach wówczas go już gniazda będą wypalone i tylko wymiana cewki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości