Wrocław Legnicka 52a ---PolecammarcinoGTI pisze:Kolego twardy w jakim zakladzie we wrocku byles?
[mk2] Zestaw naprawczy to turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mam na mysli wlasnie to co w powyzszym linku. Wiem jak to zrobic bo juz mi sie zdarzylo, tylko kolega napisal ze dowaza sie walek po zalozeniu obudowy, rozumiem ze chodzilo o to ze robi sie to po regeneracji, a mi chodzilo o to czy jak sciagne czesc zeliwna trzeba bedzie wywazac? Bo czyszczac swoja nic nie wywazalemmacientyvw pisze:nie http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.htmlspons pisze:A czy sciagniecie obudowy czesci goracej (chyba tak sie to nazywa ) i czyszczenie kierownic wiaze sie z wywazaniem?
tu masz link jak to zrobic.
www.seat-racing.pl
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki uspokujcie się proszę nie wnikajcie czy się rozleci czy nie czy trzeba wyważać czy nie !!! Chcem kupić zestaw naprawczy, jakaś tulejka i dwa pierścienie i dalej sam sobie poradzę !!! Wiecie gdzie takie coś kupić???
P.S. z tego co się orientuje i jak mi wytłumaczyli, wirnik jest wyważany z ośką. To w moim turbo jest zdrowe!! Tego nie będę wymieniał !!! Mojemu bratu regenerowali jeżdzi już jakieś 6 miechów przejechał 34 tyś. km i turbo działa i nie bierze oleju!!!
P.S. z tego co się orientuje i jak mi wytłumaczyli, wirnik jest wyważany z ośką. To w moim turbo jest zdrowe!! Tego nie będę wymieniał !!! Mojemu bratu regenerowali jeżdzi już jakieś 6 miechów przejechał 34 tyś. km i turbo działa i nie bierze oleju!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tez mam zamiar zabrac sie za wyczyszczenie swojego doladowania
Niestety pogoda troche przeszkadza bo pod chmurką robie wszystko przed domem. Ale jak juz zrobie to mieszcze klka fotek:D
A tak na marginesie urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem student mechaniki zawsze sobie poradzi heh
Niestety pogoda troche przeszkadza bo pod chmurką robie wszystko przed domem. Ale jak juz zrobie to mieszcze klka fotek:D
A tak na marginesie urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem student mechaniki zawsze sobie poradzi heh
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Przy tak wysokich obrotach najmniejszy blad wywazenia rozwali wirnik, czy przypadkiem wirnik nie powinno wywazac sie statycznie i dynamicznie? Moze student mechaniki bedzie wiedzial jak zrobic urzadzenie do wywazania, co wcale nie znaczy ze bedzie potrafil takie urzadzenie sobie zrobic, bo moze okazac sie zbyt precyzyjne i skomplikowane. Mlotek i imadlo nie zawsze wystarcza. Moze tez okazac sie ze urzadzenie do tak precyzyjnego wywazania - zbudowane wlasnymi silami - okaze sie bardziej kosztowne niz kilka nowych turbin:)bocianek pisze:urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości