Kontrolka oleju na niskich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju na niskich obrotach
Nie wymiana oleju bo to nic nie da tylko wkrecasz zegar i robisz pomiar cisnienia.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Kontrolka oleju na niskich obrotach
Proponuje olej do maszyn wolnobieżnych. Problem szybko zniknie wraz z silnikiem, nierozumiem takich teorii o wlewaniu "gęstszego" oleju. Jest silnik PD i wymaga olejów o normie 505.01 i inne w gre nie wchodzą. Zaraz zaczną się problem z wytartymi krzywkami na wałku i wtedy trzeba będzie wlać olej do skrzyń biegów ? Podjedź do ogarniętego mechanika z miernikiem ciśnienia oleju i zmierz. Jeśli pompa oleju pada to co jeśli przestanie pracować ? Jeśli ciśnienie jest ok, to trzeba szukać w elektryce.
Re: Kontrolka oleju na niskich obrotach
Do traktora byłby bardziej preferowanyQ_mac pisze:Proponuje olej do maszyn wolnobieżnych. Problem szybko zniknie wraz z silnikiem, nierozumiem takich teorii o wlewaniu "gęstszego" oleju.
Jestem bardzo zrozpaczony sugestiami którymi kierowali mnie mechanicy mający dobrą opinię na mieście. Wpadłem do 6 warsztatów/serwisów i ani jeden nie posiadał zegarowego wskaźnika ciśnienia, dopiero gdy przedzwoniłem do warsztatów z "ubocza" to każdy miał jak na zawołanie, chodź kolejki były długie, nawet autoryzowany serwis VW podał datę po długim weekendzie
Wracając do tematu. Przyczyną owej usterki była pompa oleju, a nie olej czy panewki. Pozdro dla mechanika który sugerował po podłączeniu do komputera, że czeka mnie remont silnika..
Dzięki za pomoc wesol oraz innym którzy mniej lub więcej chcieli pomóc.
Kontrolka oleju na niskich obrotach
Zarzniesz silnik o ile już tego nie dokonałeś. Nic nie rozumiesz ale szkoda sobie strzepic język. Możesz zalać i 20w50. Co ma to dać bo ja nie rozumiem. Jak olej się rozgrzeje to przecie ma inne wlsciwosci. Poza tym nie rozumiesz ze oznaczenie to 10w40 to nie gęstość tylko lepkość no i do tego ten pierwszy współczynnik czyli 10w tyczy się lepkości w temperaturach minusowych. Zresztą jeśli nawet kontrolka zgaśnie to wcale nie jest powiedziane ze olej dociera wszędzie a jak dotrze to musi tam dusić pod pewnym znacznym ciśnieniem. Myślist ze w silniku to olej z góry sobie spływa po elementach ruchomych jak woda w rzece górskiej?
O ile już nie jest zgon silnika to i odrazę turbiny i walka rozrządu. Ratuje cie w tej sytuacji tylko to ze jest jakaś muka w instalacji elektrycznej od czujnika ciśnienia skoro czujnik sprawny. Zresztą chyba nie jest nic trodnego zapodać od bieguna akumulatora kabelek z żarówka np 5W do tego czujnika by wyszło czy masz coś nie halo w instalacji czy faktycznie brak ciśnienia. Kolego zacznij myśleć.
O ile już nie jest zgon silnika to i odrazę turbiny i walka rozrządu. Ratuje cie w tej sytuacji tylko to ze jest jakaś muka w instalacji elektrycznej od czujnika ciśnienia skoro czujnik sprawny. Zresztą chyba nie jest nic trodnego zapodać od bieguna akumulatora kabelek z żarówka np 5W do tego czujnika by wyszło czy masz coś nie halo w instalacji czy faktycznie brak ciśnienia. Kolego zacznij myśleć.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kontrolka oleju na niskich obrotach
Takich mechaników z teoriami rodem z PRL-u,nie brakuje. Najlepsze jest to,że ci młodsi,bardziej cywilizowani,też łykają ten mit,jak młody pelikan ciepłe kluchyTaTaRaK pisze: Q_mac napisał(a):
Proponuje olej do maszyn wolnobieżnych. Problem szybko zniknie wraz z silnikiem, nierozumiem takich teorii o wlewaniu "gęstszego" oleju.
Do traktora byłby bardziej preferowany
Re: Kontrolka oleju na niskich obrotach
Kolego trochę dystansu do siebie i do innych. Napisałem, że problem został wyjaśniony więc niewiem po co sobie strzępisz język.wesol pisze:Zarzniesz silnik o ile już tego nie dokonałeś. Nic nie rozumiesz ale szkoda sobie strzepic język. Możesz zalać i 20w50. Co ma to dać bo ja nie rozumiem. Jak olej się rozgrzeje to przecie ma inne wlsciwosci. Poza tym nie rozumiesz ze oznaczenie to 10w40 to nie gęstość tylko lepkość no i do tego ten pierwszy współczynnik czyli 10w tyczy się lepkości w temperaturach minusowych. Zresztą jeśli nawet kontrolka zgaśnie to wcale nie jest powiedziane ze olej dociera wszędzie a jak dotrze to musi tam dusić pod pewnym znacznym ciśnieniem. Myślist ze w silniku to olej z góry sobie spływa po elementach ruchomych jak woda w rzece górskiej?
O ile już nie jest zgon silnika to i odrazę turbiny i walka rozrządu. Ratuje cie w tej sytuacji tylko to ze jest jakaś muka w instalacji elektrycznej od czujnika ciśnienia skoro czujnik sprawny. Zresztą chyba nie jest nic trodnego zapodać od bieguna akumulatora kabelek z żarówka np 5W do tego czujnika by wyszło czy masz coś nie halo w instalacji czy faktycznie brak ciśnienia. Kolego zacznij myśleć.
Closed
Kontrolka oleju na niskich obrotach
To raczje tyczy sie osob ktore maja takwe wlasnei pomysly z olejami itp sprawami. Tak sie auto nie usprawnia. Czyli to co chyba sporo osób przewidywalo ze problem bedzie w pompie oleju.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 161 gości