1.3 wielopunkt dużo pali(ciągłe ssanie)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw sty 27, 2005 01:04

hm... czekaj mam jeszcze jeden pomysl.... zebys nie zrobil tak jak ja, kiedys ten czujnik wymienilem i kupa dalo ale objawy nie byly takie. Mozliwe ze jak odpinasz czujnik to komputer przechodzi w tryb awaryjny i dlatego wyrownuje, sprobuj np. sonde odlaczyc i zobacz czy wtedy bedzie dobrze. Sonda ma wtyczke przy kolektorze ssacym. Sa tam trzy wtyczki, jedna chyba +, druga czujniki cisnienia oleju w glowic i trzecia wlasnie od sondy lambdy, jest chyba 3-pinowa i pewnie najblizej grodzi (najdalej od ciebie stojac przed samochodem). Sprobuj ja odpiac i zobacz czy sie cos zmieni.


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw sty 27, 2005 01:17

dzięki.dam znać czy pomogło.POZD


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

suchy1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 24, 2009 17:38
Lokalizacja: Gora

Post autor: suchy1988 » wt lis 24, 2009 17:43

mam podobny klopot tylko ze sprawdzilem wariant ktory, byl opisany i:
czujnik ok
sonde odlaczylem i podlaczylem,

co do opisu to auto chopdzi tak jak by malo za wysokie obroty i pali tak jak w przypadku wyzej 11l/100 km smok silnik tez 1.3 na wielopunkcie co robic????



Awatar użytkownika
Sebastian Brzeziński
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 26, 2005 23:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Sebastian Brzeziński » śr lis 25, 2009 20:49

jak napisał Malibu sprawdź sonde. Miałem tak w 1,3 NZ na wtsrysku. Wymieniłem czujnik i nic, zresetowałem kompa i nic. Na zimnym ok na ciepłym nie chciał jechać spalanie 10/100. Ważne żeby sprawdzić sonde na rozgrzanym silniku, jak jest zimna może nie wykazywać uszkodzenia.



suchy1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 24, 2009 17:38
Lokalizacja: Gora

Post autor: suchy1988 » pt lis 27, 2009 17:46

a jak sprawdzic sade ???? trzeba owiedzic mechanika???



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 10:11

ja bym sprawdzil:
zaplon
czujnik ssania
termostat
sonde lambda ( jakims miernikiem analogowym podobno mozna, wpiac sie w przewody)
oczywiscie termostat tylko wahlera koszt ok 60zl


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 28, 2009 11:57

suchy1988, najpierw odłącz sondę i próbuj wyregulować wolne obroty i skład mieszanki. Chyba że są te obroty bardzo wysokie (jakie masz?) to najpierw zawór podnoszący obroty na zimnym silniku do sprawdzenia, wszystko jest na forum opisane


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości