Przy wielkim przebiegu tak .. ale nie napisałeś jaki masz u siebie.aure pisze:Panowie ma problem z moim mk4 tdi AGR. Mianowicie miałem wymieniany simering na wale korbowym od strony rozrządu. teraz prawdopodobnie strasznie z niegi cieknie!! Brak oleju na bagneciku!
Już 2 razy mechani wymieniał simering. Mówi że wina leży w wyrobionej obudowie wału korobowego. Jest ona aluminiowa możliwa jest wyrobienie się jej? w czym może tkwić problem??(dodam że obudowa tylko w ASo koszt 440zł)
Proszę o pomoc!pw
Takie objawy jak wytarta obudowa od wału to może się przytrafić ale jak masz 400-500 tys , albo auto dostawało w ostro... i nie było należycie traktowane.
Skoro masz sprawdzonego mechanika - to nie pozostaje chyba nic innego jak kupno nowej - bo cena nie jest kosmiczna + nowy uszczelniacz i zobaczysz co będzie.