[mk3]Puka w filtr powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt sie 15, 2006 00:06

emgrala, nie upieram sie ze to zawory ale jezdzilem autem z wypalonymi zaworami ze ledwo zapalal strzelal w tlumik jak cholera zanim zapalil ale jak juz udalo sie go zapalic to nie odczulem roznicy w osiagach(fiat uno)a to slabe auto i kazdy koń mniej jest odczowalny.a trzas sie zajeb... ale jak napisalem nie upieram sie ze to zawory



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » wt sie 15, 2006 00:09

moze cos z wtryskiwaczem wtedy moze on lac "na slepo" tzn zalewa i nie daje wtedy kiedy trzeba efekt jest taki ze daje on paliwo wtedy jak zawor zamkniety (strzela w filter) albo daje za durzo wtedy ja otwarty i wtedy strzela w kolektor podobnie jest w gaznikowcach gdy maja luz osiowy na przepustnicy efekt taki sam



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt sie 15, 2006 00:10

Jacenty85 pisze:po rozgrzaniu dodam mu mocniej gazu jak stoi to najpierw się zatrzęsie i dopiero wejdzie na oborty
podłącz go pod VAGa bo coś mi się wydaje że ma zabogatą mieszankę i sprawz czujnik temperatury płynu ten co daje sygnał do kompa silnika


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » wt sie 15, 2006 00:14

piotr2 pisze:ale jak napisalem nie upieram sie ze to zawory
ja tez sie nie upieram bo pewnosci brak ale obroty ponoc trzyma



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt sie 15, 2006 00:15

wiec tak czujnik temp. już drugi nowy i to nie byle co bo oryginal z ASO po 100 za sztuke. No wiec skoro za bogatą mieszanke to moze sonda co????A czy może być to od złego napięcia paska rozrządu?dodam tez że słabo odpala. Nie pali od draśnięcia tylko musi pare razy obrócić najwiecej na rozgrzanym. Na Vagu ostatnio mi pokazywał brak nastawów podstawowych sygnal poza zakresem ale to usunąlęm i wprowadziłem nowe pare dni pojeździłem ale nie mam teraz dostępu zeby sprawdzić



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » wt sie 15, 2006 00:15

[[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:15 ]
marek2907 pisze: sprawz czujnik temperatury płynu ten co daje sygnał do kompa silnika
chyba jest jeden 4 pinowy

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:21 ]
Jacenty85 pisze:A czy może być to od złego napięcia paska rozrządu?
chyba ze przeskoczyl
Jacenty85 pisze:No wiec skoro za bogatą mieszanke to moze sonda co????
odepnij i zobacz
Jacenty85 pisze:Nie pali od draśnięcia tylko musi pare razy obrócić najwiecej na rozgrzanym.
to raczej na mieszanke chyba ze w najgorszym wypadku zawory ja mowi piotr2,

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:29 ]
a moze kopolka, palec, przewody, swiece?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt sie 15, 2006 01:20

posprawdzam. kopuła palec świece przewody, czujnik halla, czujnik temp - nowe. Dzięki za zainteresowanie



domelelx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 02, 2005 00:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: domelelx » wt sie 15, 2006 23:11

kolego Jacenty85 to co opisujesz wskazuje na tą samą przyczyne stukania która występuje u mnie (a jak widzisz w moim profilu tez mam silnik AEX) -- czyli poprostu tzw. "szklanki" czyli popychacze hydrauliczne, poprostu na niskich obrotach bedziesz słyszał lekke pukanie a za jakis spory czas bedziesz slyszal to pukanie takze na wyzszych obrotach. Pojedz do mechaniora i jak bedziesz wymienial pasek rozrzadu to wymien przy okazji popychacze. A to ze trzesie to normalne w tych silnikach, ale jak juz zacznie mozno trzasc to przejrzyj uklad zaplonowy.
Pozdrawiam


don't running

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 575 gości