[mk2] obrotomierz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
zgadza sie ale zastanawiam sie teraz co z tym obrotkiem, bedzie trzeba teraz dobrze przesledzic ten schemat jak wroce do domu to postaram sie to rozkminicmardre pisze: juz chyba wiem o co chodzi "IGNITION BOOSTER" to jest chyba polaczenie cewki zaplonowej z kontrolerem zaplonu (modulem zaplonu)
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to normalny wzmacniacz zapłonu. z kazdą chyba cewką zapłonową od trójki połączony w całość. Obawiam się że nie stąd idzie obrotek, chyba już sprawdziłeś zielony kabelek co idzie do tego z komputera i nic nie wyszło.InspBober pisze:IGNITION BOOSTER
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
no podlaczalem i nic z tego
InspBober
zaraz sprawdze ten pin nr 38
na marginesie, kumpel sprawdzil w jakims programie komputerowym ze wszystkimi mozliwymi instalacjami i w Toledo z silnikiem 2E obrotomierz ma byc wpiety do pinu
nr 10 lub 11, jednak mam pinout komputera i pin 10 jest opisany auto gearbox (czyli jakis sygnal do automatycznej skrzyni biegow) a pin 11 opisany jako HES signal: t2 - engine running 5.0 to 7.0 volts
sprawdze wiec dzis obie mozliwosci i dam znac
[ Dodano: 07 Sie 2006 19:56 ]
dalej echo nie dziala ani na pinie 10 ani 11 ani z 3 (RED-BLK) zaplonu, wiec teraz to juz jestem na 99,9% pewny ze obrotomierz jest uszkodzony...
no podlaczalem i nic z tego
InspBober
zaraz sprawdze ten pin nr 38
na marginesie, kumpel sprawdzil w jakims programie komputerowym ze wszystkimi mozliwymi instalacjami i w Toledo z silnikiem 2E obrotomierz ma byc wpiety do pinu
nr 10 lub 11, jednak mam pinout komputera i pin 10 jest opisany auto gearbox (czyli jakis sygnal do automatycznej skrzyni biegow) a pin 11 opisany jako HES signal: t2 - engine running 5.0 to 7.0 volts
sprawdze wiec dzis obie mozliwosci i dam znac
[ Dodano: 07 Sie 2006 19:56 ]
dalej echo nie dziala ani na pinie 10 ani 11 ani z 3 (RED-BLK) zaplonu, wiec teraz to juz jestem na 99,9% pewny ze obrotomierz jest uszkodzony...
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
skoro pojawila sie taka mozliwosc ze obrotek jest walniety to ja bym na twoim miejscu, juz raczej dla zabawy, pokolei do kazdego pinu "podpioł" (a raczej dotkno doń zobaczył czy dziala i tak dalej). Chyba wiecej jak 30 min ci to nie zajmie a przynajmniej bedziesz pewien!mardre pisze:wiec teraz to juz jestem na 99,9% pewny ze obrotomierz jest uszkodzony...
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
Do wszystkich ktorzy beda mieli w przyszlosci opisany powyzej problem:
na zdjeciu ponizej jest modul zespolony z cewka zaplonowa i nad widocznym 3-pinowym gniazdem jest plastikowa klapka, pod nia kryja sie jeszcze 2 dodatkowe piny, sygnal dla obrotomierza jest na prawym pinie wg foto.
na zdjeciu ponizej jest modul zespolony z cewka zaplonowa i nad widocznym 3-pinowym gniazdem jest plastikowa klapka, pod nia kryja sie jeszcze 2 dodatkowe piny, sygnal dla obrotomierza jest na prawym pinie wg foto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupilem licznik z obrotomierzem do swojego diesla i niestety nie dziala.Nie wiem czy mam alternator ze zlaczem W (ogladalem go i nie widzialem tam takiego zlacza).Czy istnieje mozliwosc podlaczenia go zeby obrotek dzialal jezeli nie mam tego zlacza W??Czy musze kupic alternator z tym zlaczem??I pod ktora kostke i ktory pin podpiac kabelek???Moze ktos ma fotke alternatora do diesla i moglby zaznaczyc w ktorym miejscu jest to zlacze???
tomcio666 z tego co widze na zdjeciu tego altka to mam taki kabelek podlaczony u siebie (cerwony z czarnym paskiem i tez z plastikowa oslanka) ale jak popatrzalem gdzie ten kabelek leci to sie zdziwilem . od alternatora idzie on do czujnika w chlodnicy na dole.Nie wiem moze sie pomylilem ale chyba tak on szedl.Sproboje jeszcze przeczyscic wtyczke albo zmienic koncowke i zobacze czy obrotek bedzie chodzil.Zrobie tez fotke swojego altka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 300 gości