Problem przy pierwszym odpalaniu rano , Audi A4 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem przy pierwszym odpalaniu rano , Audi A4 1Z

Post autor: bioly05011 » pn lut 16, 2015 21:59

no własnie robiłem dwa razy logi i są takie,nie wiem czemu tak się stało ,przed czyszczeniem było lekkie poszarpywanie nawet mi się wydawało że nie ma,po czyszczeniu nastawnika tak się zrobiło ,możliwe że luty nie trzymają jak trzeba, co do pierścienia na tłoczku z tego co mnie się wydaje bynajmniej powinien płynnie się przesuwać a on przyciera się ,tak samo tłoczek powinno być lustro a są podtarcia ale jakby nie było wcześniej tak się nie działo,mam tłoczek z inej pompy ,miałem założyć go ale się obawiałem a właściewie całą pompe,nastawnik nie otwierany ,jeszcze zgrzewy może jego założyć i zobaczyć?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

grinio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:34
Lokalizacja: Piwniczna

Problem przy pierwszym odpalaniu rano , Audi A4 1Z

Post autor: grinio » wt lut 17, 2015 09:26

Miałem przypadek że przepływka była walnięta i objawem było właśnie mocne szarpanie . Ciężko to było wyczaić bo na logach nie było to tak bardzo widoczne.
Spróbuj podmienić przepływke lub ją odpiąć i sprawdź czy szarpie.
Ppozdrawiam

Jak pierścień przyciera to masz odpowiedz na wszystkie twoje problemy.
Wymień pompe jak masz inną i sprawdz
Pozdrawiam



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem przy pierwszym odpalaniu rano , Audi A4 1Z

Post autor: bioly05011 » wt lut 17, 2015 13:08

wolałbym podmienić sam tłoczek z pierscieniem ponieważ pompa byla rozebrana i syfu w rozdzielacz naleciało a nie mam myjki ultra dźwiękowej,nie powinien się zatrzeć jeślili będzie nie z tego rozdzielacza,chyba że go wypolerować,przepływki mam chyba trzy więc zobacze ,mam jeszcze zamiar odpiać przeplywkę i wpiać diode by oszukać ecu ,tak że niby dostaje maksymalna ilość powietrza i przewieźć się na próbę ,tylko nie pamiętam dokładnie jak ,ale chyba z 1 pinu do 6 z przejściem na 6,w sumie jak odepne przepływkę powinien przestać szarpać,ogolnie błędów brak w sterowniku...
na 1,2,3 jedzie normalnie na 4,5 dopiero ,jak sie daje w d..ę to nic tylko jak jedzie się ze stałą prędkością...na dodatek pierścień sie przycina ale wcześniej też i takiego szarpania nie było

Panowie a co myślicie nad przełożeniem samego tłoczka z pierścieniem?

Panowie temat taki,nastawnik podmieniony na ten inny,mruczy jak ręką odiął,tu zrobiłem ponowne logi na tym nastawniku..
http://vaglog.pl/log_204394.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_204393.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dodatkowo zapytam czy cewkę trzeba w jakiś sposób ustawić ,by ustalić środek?

Nikt nic nie wie?No nic dzięki Munior,Grinio


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości