Skoro masz 2 gen to z pewnością nie przełącza ci po osiągnięciu określonej temp. tylko jak odpalasz i dodasz gazu to się przełącza (4 gen jest generacją sekwencyjną i tu przełącza sie po osiągnięciu określonej temp. ale z pewnością nie jest to 10 stopni najmniejszą jaką ustawia gazownik to jest 30 stopni) Co do parownika jeżeli jest cały czas zimny to masz albo zapowietrzony układ albo gdzieś sie zrobił zator i nie ma przepływu dlatego nie bd chodził na gazie bo gaz nie ma szansy sie ogrzać i przejść w fazę lotną
Nie znam sposobu na sprawdzanie pompy podczas pracy zasadniczo skoro pompa pracuje wirnik chodzi i nie ma wycieków to pompa prawidłowo chodzi. Jeżeli woda prawidłowo przepływa przez silnik i chłodnice to może nagrzewnica jest zapchana. Generalnie jak odpowietrzasz to pokrętło ogrzewania ustaw na gorące powietrze.
Problem z chłodzeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z chłodzeniem
Samochód naprawiony. Chcąc sprawdzić czy pompa działa podczas pracy silnika odłączyłem wąż z małego obiegu i włączyłem silnik, płyn poleciał ale nie z tej strony co sie spodziewałem, okazało sie że po wymianie termostatu pasek założyłem nad kołem pompy a powinien być pod kołem. Po przełożeniu paska problemy zniknęły. Z góry dzięki za dobre rady i sorry za zawracanie głowy. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości