[MK2 1.6TD] Pompa wtryskowa cieknie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AAa...to o to chodzi z tym governor mod
Qrcze...gdybym wczesniej wiedzial to bym zrobil przy okazji rozebrania pompy... Teraz poki co troche mi sie nie chce znowu rozkrecac wszystkiego.
ale....Jak sie do tego kiedys wezme to zrobie foto porade
(mam tylko pytanie do tych ktorzy robili governor mod... Co to tak wlasciwie daje ? )
Qrcze...gdybym wczesniej wiedzial to bym zrobil przy okazji rozebrania pompy... Teraz poki co troche mi sie nie chce znowu rozkrecac wszystkiego.
ale....Jak sie do tego kiedys wezme to zrobie foto porade
(mam tylko pytanie do tych ktorzy robili governor mod... Co to tak wlasciwie daje ? )
Może ktoś miał przypadek wycieku spomiędzy korpusu pompy i "rozdzielacza" z prawej strony pompy gdzie przykręcone są przewody i poradził sobie sam z nim !!!...Interesuje mnie czy w przypadku wymiany oringa (największego w pompie) konieczne jest wymontowanie pompy czy można odkręcić ten żelazny segment w samochodzie? - inaczej mówiąc czy nie rozleci mi się zawartość pompy...
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:05 przez zelwa, łącznie zmieniany 2 razy.
- bigdickbuster
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pt wrz 14, 2007 12:56
- Lokalizacja: Warszawa
Witam!!!
Pare dni temu nastapila awaria pompy w moim przetaczaczu.Zostala wymieniona takowa gumeczka [ oring ] przy osce przepustnicy. Dalej jednak cieklo. Dzis zaobserwowalem, ze cieknie pomiedzy oska, a ta miedziana tulejka.
Poniewaz w temacie diesli jestem totalnym lajkonikiem, prosze o uzmyslowienie o co pytac w sklepie faceta za lada i czy ta naprawa jest skomplikowana w jakikolwiek
sposob oraz jakie moze miec negatywne skutki - rozregulowanie pompy etc???
Jakie tam pojecie o dlubaniu mam, nie robilem tego jednak nigdy w dieslu:-)
Pompa to BOSCH o numerze nie pamietam jakim, jednak koncowka numeru to 179.
Chyba ze znacie jakis godny polecenia werksztat w Warszawie ktory nie zedrze ze mnie jak za zboze
Aha - przypomnialo mi sie, ze oska ma lekki luz na boki, jednak nie wiem czy za sprawa tej tulejki miedzianej, czy nie, bo nie wyglada na zuzyta jakos szczegolnie ta oska. Po zdjeciu tej blachy do ktorej podczepiona jest linka paliwo przestalo cieknac, kiedy natomiast zostala zalozona z powrotem sprezyna od przepustnicy wygielo sie to delikatnie
i znow puszcza. Dodatkowo jest lekki luz gora - dol tej oski, nie wiem czy tak ma byc czy nie?
pozdr
Pare dni temu nastapila awaria pompy w moim przetaczaczu.Zostala wymieniona takowa gumeczka [ oring ] przy osce przepustnicy. Dalej jednak cieklo. Dzis zaobserwowalem, ze cieknie pomiedzy oska, a ta miedziana tulejka.
Poniewaz w temacie diesli jestem totalnym lajkonikiem, prosze o uzmyslowienie o co pytac w sklepie faceta za lada i czy ta naprawa jest skomplikowana w jakikolwiek
sposob oraz jakie moze miec negatywne skutki - rozregulowanie pompy etc???
Jakie tam pojecie o dlubaniu mam, nie robilem tego jednak nigdy w dieslu:-)
Pompa to BOSCH o numerze nie pamietam jakim, jednak koncowka numeru to 179.
Chyba ze znacie jakis godny polecenia werksztat w Warszawie ktory nie zedrze ze mnie jak za zboze
Aha - przypomnialo mi sie, ze oska ma lekki luz na boki, jednak nie wiem czy za sprawa tej tulejki miedzianej, czy nie, bo nie wyglada na zuzyta jakos szczegolnie ta oska. Po zdjeciu tej blachy do ktorej podczepiona jest linka paliwo przestalo cieknac, kiedy natomiast zostala zalozona z powrotem sprezyna od przepustnicy wygielo sie to delikatnie
i znow puszcza. Dodatkowo jest lekki luz gora - dol tej oski, nie wiem czy tak ma byc czy nie?
pozdr
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 17:57 przez bigdickbuster, łącznie zmieniany 1 raz.
To jeszcze może ktoś ma pomysł od czego dopasować ten duży o-ring (uszczelkę) pod pokrywę pompy? Oryginalny pewnie będzie ciężko dostać w sklepie, ale może dałoby się jakiś okrągły dopasować i odpowiednio wyprofilować, tylko trzeba by znać średnicę lub obwód tego o-ringu i jego grubość. Mógłby to ktoś zmierzyć?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości