Wymienione: cewka zaplonu,przewody,swiece,próbnie komputer.Raz chodzi ładnie nawet tydzien,a jak go przeskoczy to wariuje caly czas,dzis zgasl na zakrecie, odpalil po 5 min.zrobil sie ladny korek.T.O.B.I. pisze:opisz jeszcze raz co wymieniles dokladnie. a ja nadmienie to co pisalem wyzej kolega mial podobnie jak ty, jezdzil nim i wszystko bylo wpozadku, ktoregos razu zgasl mu na autostradzie, na cieplym nie chcial odpalic ale jak podstygl troche to odpalil, komputer nie pokazywal zadnego bledu, po wymianie czujnika halotronowego wariacje ustaly
Pomóżcie proszę VW III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
skrzat
jezeli miales pozyczony komputer od kogos to moze by i aparat zaplonowy zamienic, tam jest ten czujnik halotronowy (a podales gdzies model silnika, wpisz w profilu bedzie nam latwiej doradzac), ale z zamiana aparatu to juz grubsza jazda bo trzeba zaplon ustawiac, przynajmniej jeden raz bo jak teraz jest ustawiony dobrze to mozna zrobic ryse ustalajaca na bloku i aparacie zeby latwiej bylo potem zamontowac. no ja obstawiam halotron chyba ze sama wtyczka od niego szwankuje. skoro mowisz ze po 5 minutach odpalil to zapytam czy probowales go odpalic zaraz po zgasnieciu i czy udalo ci sie zlokalizowac czego brakuje czy paliwa czy pradu??
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Zdarzało się,że zaraz po zgaśnięciu udało się go odpalić,ale przeważnie po 5,10 minutach czasem dłużej.Paliwo i prąd dochodzi-sprawdzone osobiście.Czasem jest bardzo żwawy,czasem mułowaty.Jedną usterkę udało mi się zlokalizować.Jutro zamierzam obejrzeć halatron i aparat. Silnik to 1600 benzyna 75 KM 1993 rok.Według książki serwisowej ABU 054282 CHLT.O.B.I. pisze:jezeli miales pozyczony komputer od kogos to moze by i aparat zaplonowy zamienic, tam jest ten czujnik halotronowy (a podales gdzies model silnika, wpisz w profilu bedzie nam latwiej doradzac), ale z zamiana aparatu to juz grubsza jazda bo trzeba zaplon ustawiac, przynajmniej jeden raz bo jak teraz jest ustawiony dobrze to mozna zrobic ryse ustalajaca na bloku i aparacie zeby latwiej bylo potem zamontowac. no ja obstawiam halotron chyba ze sama wtyczka od niego szwankuje. skoro mowisz ze po 5 minutach odpalil to zapytam czy probowales go odpalic zaraz po zgasnieciu i czy udalo ci sie zlokalizowac czego brakuje czy paliwa czy pradu??
Szczerze dziękuję za porady i wskazówki.
skrzat
czujnik halla?( cewka z modułem ,kopułka,palec,przewody WN,pompa paliwa - polecam sprawdzic) u mnie akurat pompa była strzelona - działała se jak chciała raz podawała paliwo raz nie, na komputrze nie było zadnych błedów - a gofer dalej gasł.
Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.
W którym miejscu jest przepływomierz powietrza? Wszystko już praktycznie sprawdzone,pozostał ten element.Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi.Marcin GTI pisze:sprawdz sobie tez przeplywomierz powietrza.ja mialem bardzo podobne objawy nieraz chodzil 2- 3 dni jak talala a nieraz jak go zlapalo to dramat.raz po pracy cheblowalem chyba z 5 min zanim zapalil wymienilem sonde kable cewka i swiece sa nowe pojechalem do ASO i powiedzieli ze przeplywomierz jest do d..y.Wymienili i jak reka odjal pozdrawiam
skrzat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 199 gości