Mod AFN, turbina vs wtryski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » czw lip 03, 2014 12:39

To teraz mam już kompletny mętnik w głowie między WUZETEM, Bischem i seven diesel :?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: KLICHO » czw lip 03, 2014 12:40

Bosch>WUZETEM>7 Diesel



szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » czw lip 03, 2014 12:45

I wybiorę chyba optymalne, czyli WUZETEM.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: KLICHO » czw lip 03, 2014 12:46

Niech jeszcze ktoś się wypowie z forumowiczów na ich temat



szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » czw lip 03, 2014 12:51

Jeszcze jakbym mógł prosić kogoś z kolegów o indeksy wtryskiwaczy WUZETEM i Bosch'a.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: spawacz » czw lip 03, 2014 14:30

Klicho a ile ty zamonowales kpl. 7 diesel ze mowisz ze sa slabe??? Odpowiem za ciebie "0" , nie wiem czy umialbys wymienic cale wtrykiwacze a co dopiero same koncowki w inne obsady, ja takich kpl. wsadzilem ok 20 i sam zmienialem koncowi z ustawianiem cisnienia , wiec nie pier... takich glupot , bo za ta kase sa rewelacyjne , przebiegi jakie otrzymaja to napewno 90ts. bo tyle ma najstarszy kpl. przezemnie zakladany. Co to tematu, to tylko ktos kto nie ma pojecia zalozy to malej vnt15 216 tylko po to zeby byla moc, najlepsze rozwiazanie to turbo awx/avf i soft da to 150+km i dlugo -plasko nm.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: zgredd » pt lip 04, 2014 02:37

Ale to są dużo większe koszty żeby jeszcze turbo dorzucić a temat posta inaczej brzmiał co będzie lepsze. Zresztą sam wiesz że pompa w AFN jest wydajna i może dobrze generować moc. A co to turbiny to na VNT 15 można zrobić ponad 160km. 100 razy wolałbym mięć taka moc niż włożyć turbo nie zmieniając wtrysków i uzyskać 140km.



szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » pt lip 04, 2014 07:13

Czyli decyzja definitywnie zapadła :) Został jeszcze wybór między WUZETEM i Bosch'a, dzisiaj do wiem się jakie ceny są u mnie w sklepie na miejscu i biorę jedne z nich.



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: stefano189 » pt lip 04, 2014 09:28

szczepan19, pomiędzy WZM a Bosch wybór jest oczywisty. Sam mam 216 boscha i po 32000 km korekcje spadły, czyli ułożyły się iglice :D

Bosch robi cały zestaw naprawczy wtrysku i po zamontowaniu to ma ręce i nogi. Oszczędzanie na końcówkach wtrysku bardzo szybko się mści. A to moc nie wyjdzie, albo będzie kopcił jak lokomotywa i walił masakryczne EGT. Ja do tej pory nie mogę pogodzić się z tym że bosch nie robi 230-tek :grin: :grin:

Śmiem twierdzić, że choćby sprawdzając korekcje wtrysków po 50000 km, to boschowskie będą biły na głowę WUZETEM. Jak to mówią : " Bosch i wiesz co mosz " :D :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: vagpumpe » pt lip 04, 2014 09:55

szczepan19, pomiędzy WZM a Bosch wybór jest oczywisty. Sam mam 216 boscha i po 32000 km korekcje spadły, czyli ułożyły się iglice :D

Bosch robi cały zestaw naprawczy wtrysku i po zamontowaniu to ma ręce i nogi. Oszczędzanie na końcówkach wtrysku bardzo szybko się mści. A to moc nie wyjdzie, albo będzie kopcił jak lokomotywa i walił masakryczne EGT. Ja do tej pory nie mogę pogodzić się z tym że bosch nie robi 230-tek :grin: :grin:

Śmiem twierdzić, że choćby sprawdzając korekcje wtrysków po 50000 km, to boschowskie będą biły na głowę WUZETEM. Jak to mówią : " Bosch i wiesz co mosz " :D :D
Już w jednym temacie pisałem,że polecam wuzetem,bo 6lat jazdy i nie ma różnicy między boschem,nie leją,auto nie kopci,a bosch to tak jak inne marki,już są rozreklamowane i też nie do końca dobre



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: zgredd » pt lip 04, 2014 13:34

Zakładając nową końcówkę do dobrych wtrysków nie ma problemów. Co innego jak mamy szroty to nic nie pomoże.



szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » sob lip 05, 2014 07:24

Dzisiaj na miejscu w intercars dowiem się jaka cena jest jednych i drugich, a w poniedziałek zaczynam zabawę :D



szczepan19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 03, 2014 09:03

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: szczepan19 » sob lip 05, 2014 09:51

Zdecydowałem się jednak na te wtryski z allegro: http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 05105.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I ostatnie pytanie moje do Was :D Czy jeśli sobie je sam zamontuje to muszę ustawiać kąty lub jeszcze inne konfiguracje ? W aukcji jest napisane, że ciśnienie jest ustawione na 190/300 bar lub 220/300 bar. Od czego to zależy które z tych ciśnień jest ustawione ?



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Mod AFN, turbina vs wtryski

Post autor: vagpumpe » sob lip 05, 2014 11:00

To jak jest 190/300 to lekko może będziesz musiał ruszyć kąt,bo to jest takie ciśnienie jakie ma afn,a Twoje wtryski są stare,więc kąt może być trochę do poprawy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości