Sugeruję sprawdzić: elementy poniżej wyszczególnione elementy, oraz wykonać ustawienia podstawowe przepustnicy.
1. Potencjometr przepustnicy
2. Wyłącznik biegu jałowego
3. Miernik masy powietrza
4. Czujnik temperatury zasysanego powietrza
5. Nastawnik biegu jałowego.
6. Czujnik nastawnika biegu jałowego.
7. Zapłon
8. Ciśnienie paliwa.
Sprawdzenie wtryskiwacza w Twoich warunkach może dotyczyć li tylko rezystancji, zasilania,sterowania,szczelności, pozostałe sprawdzenia bez odpowiedniego oprzyrządowania są poza zasięgiem, czyli jakości rozpylania, wydatku wtryskiwacza przy określonym czasie wysterowania i ciśnieniu.
Jakiekolwiek czyszczenie wtryskiwacza Pb bez urządzenia jest nie możliwe, wewnątrz wtryskiwacza jest filtr siatkowy do którego dostęp = zniszczeniem wtryskiwacza.
Więc do dzieła
ady brak iskry i sygnału na wtryskiwacze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ady brak iskry i sygnału na wtryskiwacze
Przepraszam że długo nie pisałem, ale jestem zaganiany strasznie. Jest coś w tym co piszesz Toldek, bo raz czyściłem przepustnice, ale nie zrobiłem adaptacji, bo nie miałem możliwości się podłączenia i wyczytałem, że powinna się sama zaadaptować i to po tym jakoś niedługo się stało ale nie wiązałem tych 2 awarii bo na początku ładnie chodził. A co do reszty to kojarzę, tylko czy przynajmniej niektóre z tych elementów sprawdzę vagiem? Na razie jeżdżę na lpg, ale trzeba coś z tym zrobić Dodam tylko że pod obciążeniem czyli w czasie jazdy jest to niezauważalne. Jak coś wykombinuje dam znać. Pozdrowienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości