1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: kosmaty69 » sob maja 10, 2014 17:20

Noo to tak. Zrobiłem swój Vag Tool ale coś poszło nie tak i diody które dostałem od taty jakieś popalone chyba :/...
Kupiłem to : http://allegro.pl/wskaznik-miernik-prob ... 86106.html" onclick="window.open(this.href);return false; i mam pytanie czy wystarczy podciagnać kabelek do wtyczki diagnostycznej, czy jeszcze jeden kabelek do masy , czyli łącznie 2 kabelki ? Bo sie pogłubiłem, a czytałem według tego wszystko :
http://www.vwgolf.pl/porady/diagnostyka ... niki-pnrp/" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: Hubi14 » sob maja 10, 2014 17:55

a te diody to na 12V kupiłeś/dostałeś, i czy plusa z minusem nie pomieszałeś, w diodzie dłuższa nóżka to plus a krótsza to minus. a ten tester można, nawet na tej stronce co podałeś jest patent na niego opisany :D



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: kosmaty69 » ndz maja 11, 2014 10:37

No tak tylko ja tam mam jeszcze jeden kabelek do masy ciągnąć czy nie ?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: Hubi14 » ndz maja 11, 2014 21:06

nie, ten tester ma własne zasilanie, Robisz jak na fotce. Na czubek testera oplatasz przewodem tak by Ci starczyło od złącza diagnostycznego do klemy - na aku, Wpinasz przewód w złącze diagnostyczne, Zwierasz do masy na 5 sekund, i na testerze zaczyna migać dioda. Zara Ci to narysuje jak ma być
EDIT. nie narysuje bo nie umiem...



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: kosmaty69 » pn maja 12, 2014 08:52

Czyli dobrze rozumiem : Oplatam przewód na czubku testera ( na końcu kabelka montuje konektor aby wpiąć do złącza diagnostycznego ) i od tego złącza mam pociągnąć jeszcze jakiś kabelek do minusa ?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: Hubi14 » pn maja 12, 2014 19:35

nie, nie musisz drugiego montować, tylko na tyle długi by móc zewrzeć złącze diagnostyczne z minusem na aku.



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: kosmaty69 » pn maja 12, 2014 19:45

Czyli przewód który idzie z miernika do złącza diagnostycznego ma jeszcze połączyć się na 5 sekund z minusem tak ? :)


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: Hubi14 » pn maja 12, 2014 19:51

taaaa :D



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: kosmaty69 » pn maja 12, 2014 20:11

Wkońcu zrozumiałem idee , dzięki Hubi14 :okej:


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny

Post autor: Hubi14 » pn maja 12, 2014 20:19

łoooo Panie :D ale tam było wszystko opisane co wysłałeś ten link :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości