Kolanko 90* i plecionkę.Jakieś złącze elastyczne musi być.mmagikk pisze:Odnośnie downpipa co tam wstawić ?
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Chłopaki dziwna sprawa . Z autem przez ostatnie pare dni nic nie robiłem jedynie coto leje ropę i to wszystko. Co zauważyłem. Auto zrobiło się bardzo dynamiczne . Turbawka k24 zaczęła ładować 1.1 bara przy 4 z pedałem gazu w podłodze .
dodaje że nie dłubałem w dawce kompletnie nic . może ktoś z was jest mi w stanie cos o tym powiedzieć : > ?
Dalej przy maxymalnym butowaniu nie widać dymka wiec uważam że jest dobrze
Pytanie czy wie ktoś jak zdiagnozować stukającą panewke lub wtryskiwać .
mam głuche tupotanie w miare zwiększających się obrotów i częstotliwośc tego odgłosu się zwiększa .
czekam na Odp
dodaje że nie dłubałem w dawce kompletnie nic . może ktoś z was jest mi w stanie cos o tym powiedzieć : > ?
Dalej przy maxymalnym butowaniu nie widać dymka wiec uważam że jest dobrze
Pytanie czy wie ktoś jak zdiagnozować stukającą panewke lub wtryskiwać .
mam głuche tupotanie w miare zwiększających się obrotów i częstotliwośc tego odgłosu się zwiększa .
czekam na Odp
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
chłopaki ! po regulacjach dawki paliwa i innych takich efekt jest wciąż ten sam. turbo pompuje do 1 bara po czym wydaje mi się że WG odcina ciśnienie i spada do 0.5 do 0.6 .
jest tak na każdym biegu od 3 do 5 włącznie . co może być nie tak .. jeszcze ten zawór na kolektorze sprawdzę ale z tego co pamiętam to wszystko z nim OK .
jest tak na każdym biegu od 3 do 5 włącznie . co może być nie tak .. jeszcze ten zawór na kolektorze sprawdzę ale z tego co pamiętam to wszystko z nim OK .
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Witam.
Pobawiłem się trochę tym silniczkiem jeszcze podregulowałem niektóre rzeczy i sprawa ma sie następująco /
Autko zaczęło lepiej smigać puszcza nawet fajnego bączka ALE
Na 2 3 biegu ciśnienie dobija do 1.4 bara ( k24 może być mało ) < domyślam sie że turbo może być na wykończeniu bo wydaje dziwne odgłosy .
i przy bardzo wysokich obrotach czarny dym zmienia swoje zabarwienie na biały/siwy
zmieniłem kąt wtrysku i w autku nareszcie da sie odczuć " kopa " najbardziej odczuwalne jak na 3 z 50km/h dociśnie się go do 100
Co mnie zastanawiam to to że vmax jakie udało mi sie osiągnąć to 160 km/h do 110 rozpędza sie bardzo fajnie potem zaczyna sie straszna bieda . jak to u was wygląda/ wyglądało ?
Pobawiłem się trochę tym silniczkiem jeszcze podregulowałem niektóre rzeczy i sprawa ma sie następująco /
Autko zaczęło lepiej smigać puszcza nawet fajnego bączka ALE
Na 2 3 biegu ciśnienie dobija do 1.4 bara ( k24 może być mało ) < domyślam sie że turbo może być na wykończeniu bo wydaje dziwne odgłosy .
i przy bardzo wysokich obrotach czarny dym zmienia swoje zabarwienie na biały/siwy
zmieniłem kąt wtrysku i w autku nareszcie da sie odczuć " kopa " najbardziej odczuwalne jak na 3 z 50km/h dociśnie się go do 100
Co mnie zastanawiam to to że vmax jakie udało mi sie osiągnąć to 160 km/h do 110 rozpędza sie bardzo fajnie potem zaczyna sie straszna bieda . jak to u was wygląda/ wyglądało ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
mmagikk, jeszcze długa droga przed Tobą.
Poczytaj o zrobieniu timing-modu i gov-modu
Poczytaj o zrobieniu timing-modu i gov-modu

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Dzięki michał za podsunięte tematy jak będę miał chwile wolnego to biore się za robote.
Z nowośći moge dodać że wygrałem z turbo . Okazało się że Golf miał katalizator ( byłem pewien żę to tłumik środkowy )
Po zrobieniu kompletnego przelotu turbawa piszczy jak nowa . Dodatkowo manometr pokazał 2 bary
więc jestem bardzo zadowolonyu
teraz czekam na intercooler aż przyjdzie i z mod silnika myślę że będzie to tyle
)
Z nowośći moge dodać że wygrałem z turbo . Okazało się że Golf miał katalizator ( byłem pewien żę to tłumik środkowy )
Po zrobieniu kompletnego przelotu turbawa piszczy jak nowa . Dodatkowo manometr pokazał 2 bary

teraz czekam na intercooler aż przyjdzie i z mod silnika myślę że będzie to tyle

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Panowie ( głownie michale ) jakieś sugestie odnośnie motnowania IC do mk1 ?
Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi
Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam
Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi
Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam
1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem
Panowie ( głownie michale ) jakieś sugestie odnośnie motnowania IC do mk1 ?
Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi
Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam
Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi
Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest
Czekam na podpowiedzi
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 53 gości