Witam,
Temat się wyjaśnił, nie uwierzycie.....
Rozrząd wymieniałem 10tyś temu, a tu okazuje się, że pompa wody ma potężny luz poprzeczny, w sumie mogłem wpaść na to ponieważ co jakiś czas dolewałem płynu do układu chłodniczego...
Mechanik powiedział że to nie możliwe abym na tej pompie dojechał do niego i że to się nie urwało.....
Wiem co teraz pewnie powiecie, przy wymianie całego rozrządu nie wymienili mi pompy wody.
Wszystkie części dostałem z powrotem i zawsze jak mechanikowi daję części które kupuję to je niewidocznie zaznaczam a po wymianie sprawdzam czy zostały wymienione.
Mała metoda na nieuczciwych Panów mechaników,
Reasumując, pompę będę reklamował ale to aż dziw aby autko zrobiło 10 tyś km a pompa wyglądała jakby zrobiła 100tyś km.
Dziękuję wszystkim za wszystkie podpowiedzi, temat zamykam.
Pozdrawiam,
Maciej
Dziwny dzwięk podczas pracy silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwny dzwięk podczas pracy silnika
Witam,
Winowajcą zamieszania była pompa wody, dostała luzów na wale, cud że silnik szlag nie trafił....
Miała tylko 10tyś km, ale teraz robią szmelc...
Następny rozrząd kupię chyba w aso, dość drogi, ale pewność będzie przynajmniej i gwarancja,
Próbowałem zareklamować pompę wody, ale sklep zlikwidowany...
Pozdrawiam,
Matias1
Winowajcą zamieszania była pompa wody, dostała luzów na wale, cud że silnik szlag nie trafił....
Miała tylko 10tyś km, ale teraz robią szmelc...
Następny rozrząd kupię chyba w aso, dość drogi, ale pewność będzie przynajmniej i gwarancja,
Próbowałem zareklamować pompę wody, ale sklep zlikwidowany...
Pozdrawiam,
Matias1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości