Pęknięty tłok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr maja 31, 2006 12:33

Piwo dla ciebie dziechu :pub: Ja juz w remonty *#cenzura#* sie 2 krotnie w starym Volvo 360 1,6 D i Bmw 2,5 TDS, czego do dzis żałuje a zeby bylo lepiej jeden i drugi silnik był robiony 2 krotnie. Wole kupić na rynku wtórnym drugi motor, odpalam i sprawdzam co sie dzieje, testy drogowe i odrazu wszystko wychodzi co i jak.

[ Dodano: Sro Maj 31, 2006 12:36 ]
a co ci po gwarancji rozruchowaj
Gwarancja rozruchowa na zasadzie przejechani okolo 200 - 300 km. w zupełności by mi wystarczyła.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 31, 2006 14:40

specjalistow masz *#cenzura#* :wink: ze ci dwukrotnie silnik *#cenzura#*
ale mniejsza z tym.
Skad masz pewnosc ze po 400km nie rozsypie ci sie,zreszta cena kompletnego silnika tez niezbyt zacheca do takiego rozwiazania.
Mowie ogolnie niech nikt niewyjezdza ze ma silnik TDi za 1000zł bo ma znajomosci wiec trzeba wziac poprawke na sytuacje Klient-Sprzedawca a nie Klient-Koles
bo gdyby taka poszkodowany mial mozliwosc to po co sie meczyc i robic remonty



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » śr maja 31, 2006 14:56

Krzylu pisze:Mowie ogolnie niech nikt niewyjezdza ze ma silnik TDi za 1000zł bo ma znajomosci wiec trzeba wziac poprawke na sytuacje Klient-Sprzedawca a nie Klient-Koles
Zgadzam sie z tobą. Ja głupi wał korbowy używany kupowałem i zapłaciłem 500 zł oczywiście w dobrym stanie nadający sie do użycia.A nie mówie już ocałym silniku. A poza tym jak robisz remont u dobrego mechanika to daje ci roczną albo choćby półroczną gwarancję na wykonany remont.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr maja 31, 2006 15:06

ja jestem zdania że jakbym miał dać kase za silnik w którym moge sprawdzić kompresje ( a ktoś wcześniej naleje oleju żeby była lepsza ) i ewentualnie turbine na postoju czy nie ma luzu to wolałbym włożyć tą kase w swój silnik i wiem co mam. jak szukałem do siebie JRa to za takiego kompletnego w dobrym stanie trza było dać 1500 zł a kpl remont wychodził około 2000. były głosy że kupić silnik a sprzedać stary na części i sie zwróci ale ja dziękuje, zeby potem nie robić tego kupionego. dobrze że sie skończyło na wymianie głowicy :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr maja 31, 2006 17:28

ale stary rozejrzyj sie chociażby po allegro takich silniczków tdi 1Z czy jakis AHU na pęczki golasa kupisz za 1000 - 1600 zł . A z tego co wiem koledze poszedł tłok wiec osprzęt nie będzie mu potrzebny.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr maja 31, 2006 19:06

Mi walneła turbina , czy też mam szukać nowego silnika?
A jak kupować turbine to używke za 5 stówek czy regenerowaną za 8?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » śr maja 31, 2006 19:13

regeneruj kupisz tesz hooojowa i co wtedy??


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » śr maja 31, 2006 21:27

Ja bym wolał zakupic drugi silniczek bo co orginał to orginał,a zeby poskładac silnik z org. czezci to tez cie troche wyniesie. Przykład:

tydzien temu dla kumpla padł silnik w chadzie civic tez chciał robic slinik lecz mu odradziłem (a co jest najciekawsze pracuje w załkładzie mechanicznym i wiem co tam sie robi) i kupilismy silniczek od goscia który tylko tym sie zajmuje dał tydzien na sprawdzenie motoru i co najwarzniejsze wzioł połowe siana a druga połowa została mu zapłacona po sprawdzeniu motoru - silnik brzytew


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw cze 01, 2006 20:06

A wiec wychodzi ze nie taki diabeł straszny jak go malują.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw cze 01, 2006 20:45

@Jacek

Mam taki tłok - mogę pomierzyć jeśli chcesz...
Po zdjęciu czapki będziesz wiedział czy jest sens wymieniac czy szukac nowego dołu (ca 800zł za kompletny)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości