Pin Boster i problem z montażem

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

pin Boster i problem z montażem

Post autor: arwam » czw wrz 20, 2012 09:11

w dieslu nie ma czegoś takiego jak ssanie jak w benzynie gdzie wzbogaca Ci mieszankę i auto póki się nie nagrzeje jest żarłok.

w dieslu urządzenie rozruchowe przyspiesza Ci o około 1.5-2* kąt wtrysku i ewentualnie w zależności od pompy podciąga obroty biegu jałowego, i ta sama dawka jest podawana na kazdy suw pracy, czym obiążenie silnika większe to dopiero wtedy regulator obrotów spowoduje zwiększenie dawki. bo to on odpowiada za dawkowanie paliwa na podstawie relacji obroty zadane - obroty aktualne. im obroty aktualne są mniejsze względem zadanych tym dawka ma poszczególne suwy pracy jest większa.
im obroty aktualne są większe niż zadane, tym bardziej regulator obrotów zmniejsza dawke paliwa na poszczególne suwy pracy.
na to żeby przy stanie równowagi ( ustalony stosunek obrotów zadanych do aktualnych przy odpowienim dozowaniu paliwa przez regulator obrotów) dawka była możliwie najmniejsza, odpowiada za to stan cieplny silnika ( sprawny termostat) i odpowiedni kąt wtrysku, zarówno statyczny jak i dynamiczny.

śrubą dawki regulujesz MAX wydatek pompy kiedy masz pedał gazu w podłodze, nie ma on wpływu na spalanie przy spokojnej jeździe, na to ma wpływ stan silnika, jego temperatura, i kondycja układu paliwowego, turbosprężaki, jak i stan samego silnika w tym prawidłowe ustawienia kąta wtrysku, i wałka rozrządu.



Awatar użytkownika
enterddz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 19:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

pin Boster i problem z montażem

Post autor: enterddz » czw wrz 20, 2012 16:10

Jeśli chodzi wam o śrubę która ogranicza pompę ta co blokuje kiedy jest maxymalny zakres ruchu to jest ona odkręcona na maxa ;p



arwam

pin Boster i problem z montażem

Post autor: arwam » czw wrz 20, 2012 21:17

nie

chodzi o bolec który blokuje ruch dozownika.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

pin Boster i problem z montażem

Post autor: souler » pt wrz 21, 2012 22:25

mi chodzilo o ogranicznik na śrubie dawki. taka zaprasowana blaszka, tworzaca tulejke. trzeba to sciagnac, zeby uzyskac porzadna dawke na tej ekopompie. pompa jest calkiem ok i nie trzeba sie babrac z tym calym pinem.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

pin Boster i problem z montażem

Post autor: arwam » sob wrz 22, 2012 14:21

jest jeszcze bardziej ok po demontażu i albo skróceniu bolca blokującego bądź po jego uprzednim częściowym wybiciu...



Awatar użytkownika
enterddz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 19:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Re: pin Boster i problem z montażem

Post autor: enterddz » pn wrz 24, 2012 21:12

souler pisze:mi chodzilo o ogranicznik na śrubie dawki. taka zaprasowana blaszka, tworzaca tulejke. trzeba to sciagnac, zeby uzyskac porzadna dawke na tej ekopompie. pompa jest calkiem ok i nie trzeba sie babrac z tym calym pinem.
Możecie dać jakeś foty czy coś gdzie to odkrećić gdzie wybić bo aż taki obcykany to nie jestem ;p



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości